Plus igen efter mf/ma
Blir lite nojjig över storleken på min plutt, men det kanske man inte ska vara...
NJUUUUT nu Muffe! (ja bortsett från illamåendet då!)
Hej på er!
Kikar bara in och kollar läget... ingen bebis för Mabaja ännu.. spännande!
Hej tjejer!
Tråkigt att höra om era komplikationer, hoppas allt reder sig till det bästa!
Själv har jag fått två extremsvaga plus nu två dar.. lite starkare idag än igår. Bim idag... inte jättelovande kanske så jag håller mig i den andra tråden några dagar till.....
Förbaskat ömma bröst dock!
Men gud vad ni skriver... spyor, vibrerande dildos och väggar som ramlar in... jisses...
Jag står med ena benet i den här tråden och det andra i den andra tills vidare... ;) Ligger en bild på morgonens test i den andra tråden.. klent så det förslår såhär på självaste bim-dagen och allt.
Hoppas på mirakel! 
MCT vååååågar inte men hon tjyvläser! 
Ringde nyss till en barnmorska på barnmorskemottagningen i Kungsängen... fan vet varför... jag behövde ventilera bara. Gud vilken underbar människa. Ringde dit i Januari med i samband med mitt utomkvedes då... lika underbart bemött då... jag känner mig sååååå luuugn nu....
Låter det knäppt att säga att jag är lugnare denna månad än förra? Vet inte varför... Har inte alls samma känsla av att nått är fel... även om jag inte vågar hoppas riktigt... Hmm.. Kanske för att man nu varit med om ett "vanligt" mf och vet hur det är.. jag vet inte...
Pancakes har du mycket symtom? Jag hade hemskt ömma tuttar men de är nästan borta.. ömheten allså, inte tuttarna..
.. har däremot rätt rejäl molvärk som kommer och går.. å ett lugn... hahah-... jag är rubbad... =)