Mamma till W skrev 2010-07-17 11:29:22 följande:
Hade inte jag haft mitt ma skulle jag ha haft en två månaders baby, så så kan man ju inte tänka! Men du kan tänka på mig 4 aug istället för då fyller jag år. haha.
Jag blev flyttad två dagar på rul fast tre tidigare ul/vul hade sagt mitt datum enligt äl. Och nu tror jag inte riktigt på ruls datum, är så många dagar som skiljer. Var på 3d i tisdags som sa att bf är 21 september och inte 30 september som rul säger.. Jag själv och äl säger 28 september. haha.
Då tänker jag på dig gumman så får du tänka på 14 aug då min son blir 2år gammal
Ja man ska tro på sig själv
Min dotter var beräknad enligt min senast mens och min ligg 7 sep så skulle hon komma 7 juni men enligt ul 1 gång gav mig dessa 1-3-6 maj men när hon inte kom gav dom mig 3-6 juni men då kom hon inte häller utan vattnet gick 5 juni värkarna kom 6 juni och jag åkte in 7 juni föddes hon
Min son blev till 14 nov och jag visste att han skulle komma 14 aug ca
Enligt ul skulle han komma 4 aug men istället för honom kom slemproppen hahahahaha gud vad jag hade roligt

och han kom med snitt 14 aug
Denna bebis är beräknad enligt läkaren 14 dec och enligt min mens som var 10 mars 14 dec men enligt tidig ul var det 22 dec 1 vecka liksom

men nu kommar jag få bebisen i nov och GISSAR på 22 nov samma dag jag fyller år

om jag själv får välja snitt datum