• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-06-13 20:33:32 följande:
    Jag vetinte...hmm... på fredag tror jag... hihi! Har massor med tester hemma!
    Ljuvligt! Ser fram emot att se dina små glädjetjut här i tråden fram emot helgen då!
    Då kommer jag få en liten glädjetår i ögat för din skull...
    Fjärde gången gillt?
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-13 20:55:05 följande:
    Ljuvligt! Ser fram emot att se dina små glädjetjut här i tråden fram emot helgen då!
    Då kommer jag få en liten glädjetår i ögat för din skull...
    Jag hoppas du har rätt...  :)
    Det är bara att kämpa på!
  • telgebo

Vad är det värsta er kille/man skulle kunna göra mot er som skulle få er att lämna honom? Nu menar jag inte otrohet då . 

Om ni nyss börjat träffa en kille och han ständigt dyker upp sent till era dejter, börjar ta er för given efter bara nån vecka skulle ni dumpa han då eller ge han chans på chans? Skulle ni acceptera att han aldrig ringer er, aldrig kör er hem eller hämtar upp dig utan du får sitta och åka fram och tillbaks ca 2 timmar enkel resa (dessutom gravid). Skulle ni vara kvar?

Gravid v.21+0 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-13 21:05:23 följande:
    Vad är det värsta er kille/man skulle kunna göra mot er som skulle få er att lämna honom? Nu menar jag inte otrohet då . 

Om ni nyss börjat träffa en kille och han ständigt dyker upp sent till era dejter, börjar ta er för given efter bara nån vecka skulle ni dumpa han då eller ge han chans på chans? Skulle ni acceptera att han aldrig ringer er, aldrig kör er hem eller hämtar upp dig utan du får sitta och åka fram och tillbaks ca 2 timmar enkel resa (dessutom gravid). Skulle ni vara kvar?
    Ptjaaa... beror väl på vad jag känner för honom... jag hade 54 mil till min sambo när vi träffades... vi åkte fram och tillbaka 11 månader...

Hur tar han dig för given redan efter en vecka menar du`? Om man dejtar så kanske det inte är så att man träffas/hörs varje dag i början?
    Det är bara att kämpa på!
  • 3 barns mamma84

Telge: jag skulle inte lämna mannen om jag älskade honom bara för att han inte passar tider. När du inte kan mer ska du säga till honom att NEJ jag kan inte åka fram och tillbaks längre.

Jag åkte som höggravid på kvällarna nätterna till södertälje från älvsjö många många ggr för o träffa mannen men då bodde vi innan som sambons tills han slänge ut mig när jag berättade att jag var gravid.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • gemigsinnesro
    telgebo skrev 2011-06-13 21:05:23 följande:

Nej jag skulle inte vara kvar. Är intresset inte bättre än så i början av ett förhållande hade jag skitit i det. Det är ju inte bara en av er som ska se till att ni träffas och att förhållandet underhålls.
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-13 21:12:15 följande:
    Ptjaaa... beror väl på vad jag känner för honom... jag hade 54 mil till min sambo när vi träffades... vi åkte fram och tillbaka 11 månader...

Hur tar han dig för given redan efter en vecka menar du`? Om man dejtar så kanske det inte är så att man träffas/hörs varje dag i början?
    När ni var särbos sågs ni alltid hemma hos honom då eller turades ni om att åka till varann?

Han tar mig för given på så sätt att han tror att han kan behandla mig hur han vill utan att jag ska regaera och kanske dumpa han. Jag har pratat med han, men han lyssnar inte och säger sedan att jag aldrig sagt nånting om det förr trots att jag visst gjort det. Vi träffas inte varje dag, gud nej.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:18:30 följande:

Telge: jag skulle inte lämna mannen om jag älskade honom bara för att han inte passar tider. När du inte kan mer ska du säga till honom att NEJ jag kan inte åka fram och tillbaks längre.

Jag åkte som höggravid på kvällarna nätterna till södertälje från älvsjö många många ggr för o träffa mannen men då bodde vi innan som sambons tills han slänge ut mig när jag berättade att jag var gravid.

Jag älskar inte honom, sånt dröjer för mig, först förälskelse som sedan kanske går över till att älska någon.

Jag har sagt till honom att jag får ont i kroppen att alltid åka till honom. Igår så spände huden på magen så dant att jag trodde huden skulle spricka uppe på magen och trycket neråt mellan benen ska vi inte ens tala om. Tror ni han erbjöd sig att köra hem mig idag? Nej då, det var bara att sätta sig på p-tåget, 2 timmar hem tog det.

Var du sambo med Ebbas pappa?
  • telgebo
    gemigsinnesro skrev 2011-06-13 21:21:34 följande:
    Nej jag skulle inte vara kvar. Är intresset inte bättre än så i början av ett förhållande hade jag skitit i det. Det är ju inte bara en av er som ska se till att ni träffas och att förhållandet underhålls.
    Då gjorde jag rätt då som gjorde slut nyss för det var precis så, alltid jag som tog intiativet till att träffas, höras. Han ville mest bara ha...ni vet vad.
  • telgebo
    gemigsinnesro skrev 2011-06-13 21:21:34 följande:
    Väldigt bra svarat förresten
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma