Happiness skrev 2010-09-04 11:23:47 följande:
Hej tjejen!
Väntar fortfarande på ditt telefonsamtal *skämt blink blink* Hoppas ni har det bra där uppe. Här är det vindstilla och strålande sol. Mannen är ute och spelar golf och vi är barnlediga till imorgon eftermiddag. Hur går skolan?
Pojk,,,,funderar hur det var. Hmmmm jag mådde pissillla länge med 03:an...till efter v 20 helt bestämt. åhhh vad jag hoppas du har rätt om den lilla flickan skulle så gärna vilja shoppa rosa och Hello Kitty.Är trött på vapen,bilar och Bionicle.

. Tänkte ju fråga om kön vi rul men vet inte jag vågar.....får jag dåliga siffror på KUB blir det ju FVP och då får man ju också reda på könet. Grannen sa att hon fick reda på det i v18 och bröt ihop typ. Hela grav. var förstörd. Självklart blev hon kär så fort on fick se pojken men ändå. Man vet ju aldrig hur man reagerar. Vet bara att längtan efter rosa är stor.
Vet du vilket namn vi diskuterade imorse...jo Efraim och Zacharias...udda fina namn. Flicknamn har jag bara ett och det är Sofia. Hoppas det är en liten Sofia i magen. *ha en bra dag*
Åh, Zacharias är ett jättefint namn!!!! Och Sofia med!
Här funderar vi mest på
Odd eller
Siri faktiskt...tycker båda är så fina. Sedan tycker jag om namnet
Liv också...och
Eira. Men lilleman heter ju Eivin och kan man ha syskon som heter Eivin och Eira???
Mannen tycker om namnet Vidar till en pojke, men det skulle lilleman ha hetat tills vi kom på det han heter nu...känns inte rätt då. Själv älskar jag namnet VIDE, men det betyder "tom" på franska och då mannen min enbart pratar franska med lilleman blir det ju fel tyvärr. ÅH...och MIO....jag ÄÄÄÄÄLSKAR det namnet.....men inte mannen...så det blir det inte heller.
Svårt men roligt med namn
Och jag har faktiskt tänkt att ringa dig flera gånger, men jag kommer på det på så konstiga tider. Och inskolning och min skola..ja, du vet hur det kan vara. men jag har tänkt på dig
*bamsekram*