Happiness skrev 2010-09-22 12:21:48 följande:
Haha du är så rolig

. Det är sant den var inte lika stor imorse. Det enda skälet till att magen kan ha blivit inte så stor är att fostret dött. Och det känns väl sisodär. När foster dör trycks den ihop plus att livmodern drar ihop sig. Thats the fact. Men vi får ju lov att hoppas att det inte är något sådant.
Har RUL den 21 okt (om jag inte missminner mig) Har inte kalendern här. Visar det några konstigheter har vi bestämt oss för FVP.
Gumman! Vet du, min mage är också alltid mindre på morgonen och på kvällen får jag äta upp min morgonångest med råga för då är magen enorm!
När du ligger ner så har livmodern möjlighet att "sträcka" lite på sig för alla inälvor och tyngdlagen trycker inte ihop och ner den....testa det, kolla vart din kant går på morgonen och vart den går på kvällen....du kommer se att livmodern når högre upp på morgonen än vad den gör på kvällen! Och det är helt normalt!

Och i och med att den får sträcka ut sig lite blir resultatet att magen ser och känns lite mindre.
Och på det, även som ogravid, så visst tusan är man smalare på morgonen än vad man är på kvällen...heeeelt i sin ordning att man då även som gravid är det
Mini-Happiness mår bra därinne, det är jag övertygad om....och allvarligt min vän, har jag haft fel någon gång denna gången?
***stora varma kramar för världens bästa Happiness***