• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Jag har köpt en potta som ser ut som en flodhäst som hon kan sitta på om hon har trosor på. Nu har jag tagit ut vanliga pottan till vardagsrummet så spänningen ska gå över. Sen erbjuder jag henne att spela iPad om hon vill gå på toaletten, hoppas på att det släpper snart! Hon har däremot ingen blöja på nätterna!

Jag ska fråga henne på fredag när vi ses! Så kan jag säga rätt från början! ;)

• Mabaja

Avskyr spökveckorna- tror att den är död! :(

• Mabaja

Har inte riktigt råd att unna mig ett sånt!

• Mabaja

Jag är blockerad där! ;) har aldrig gjort ett köp så varför vet jag inte.

• Mabaja

Vad gulliga ni är tjejer! Min dag har varit hemsk! Lagom till att jag skulle hoppa in i duschen somnade jag! Så här sitter stinkbomb nr 1! Men är lite lugnare, fick en liten buff när allt lugnat ner sig!

• Mabaja

Plutten: för mig var det samma som när kg väntade barnet som jag ammade. Testa om du är orolig!

• Mabaja

Jag tog en hurtig promenad ner till centrum idag för att besöka tandläkaren med yngsta dottern (första besöket) och sen vidare till äldsta dotterns förskola... Sen nu på eftermiddagen har vi storstädat inför julen (har sovrummet kvar)... Så nu vaggar jag runt som en anka och har så galet ont!

• Mabaja

Små bustroll: jag har faktiskt ingen aning om det kan komma igång! Mitt har bara startat pang bom så man har sluppit fundera! :)

• Mabaja

Har du tagit fler test? Finns ju blödande graviditeter?

• Mabaja

3 barns: jag har haft rosa både nu och med Wilda!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma