Plus igen efter mf/ma
Jag ger upp snart! Jag gråter till allt! Gråter eller är arg! Hormonerna sprutar ut genom ögonen! ;)
Jag ger upp snart! Jag gråter till allt! Gråter eller är arg! Hormonerna sprutar ut genom ögonen! ;)
Acure: jag ska snart börja packa inför vår flytt även om det är tre mån kvar... Förra gången började jag packa i dec och vi flyttade 1 feb. Tyckte att det var perfekt, min man tyckte att jag var smått dum i huvudet!
Imorgon ska jag ringa och boka privat ultraljud. Min man fyller år 1 dec så ska försöka få en tid dagen innan som en liten present, han har inte sett mini ännu. :)
Acure: min man kommer börja pendla. Han och sitt jobb ska försöka fixa nån lösning så han jobbar hemifrån 2-3 dagar i veckan och i Sthlm de andra.
Jag ska göra mitt x-jobb i vår och ska senast dec vara klar med mina släptentor så att jag kan börja söka jobb i januari 2014. Min man har ju knappt varit hemma under de här två åren så tredje är planen att han tar det mesta av föräldraledigheten.
Jag började plugga till ingenjör 2007... Sen 2010 har jag inte gjort nåt alls men har bara x-jobbet kvar och några släptentor (sen mamma var sjuk)..
Oss: när jag väntade wilda kunde de inte avgöra om huvudet var upp eller ner... Tre bm och samma svar "vi vet inte"... Sen var huvudet ner och som de sa, en väldigt hård rumpa upp! ;)
Odd: det var så för mig med. De tog tom fram en gammal ul-apparat men kunde fortfarande inte säga var huvudet var... Så dagen efter, 37+0 gjorde jag ul och huvudet var långt ner.
Ja den kan jag inte svara på eftersom jag förstod vad hicka var först på övertid! ;)
Småland: välkommen hit!
Lilla bolla: välkommen! Jag hoppade in i den här tråden 2010 (väntade nr 1- nu nr 3), men var med i ursprungstråden redan dec 2009! Håller med Kmw, det här gänget är grymt!
Jag är beroende av bil! Skulle inte klara mig utan!