Plus igen efter mf/ma
Jag har haft rosa för ett par v sen och den här v brunt. Ska ringa gyn imorgon och fråga om att komma in. Var till bm i fredags och sa att jag inte trodde att det ska gå vägen...
Jag har haft rosa för ett par v sen och den här v brunt. Ska ringa gyn imorgon och fråga om att komma in. Var till bm i fredags och sa att jag inte trodde att det ska gå vägen...
8+0.. Nej hon sa det gamla vanliga. "Det går inte att påverka"...
Det är skitkul att först oroa sig för mf samtidigt som höstens första influensa härjar i kroppen! Imorgon ska jag börja jobba 1 dag/v... Passande timing
Leeroy: välkommen! Och lycka till!
Ringde gyn nu på morgonen så imorgon får jag veta hur det står till! Mitt huvud säger mf/ma!
Tack! Känner mig så fruktansvärt neggo, som att jag redan gett upp!
10.30! Skönt med tidig tid iaf! Går det åt pipan har jag iaf annat att tänka på, W2 har jordens ögoninflammation och jättesnorig.. Så vi kommer behöva sova en stund innan w1 ska hem från dagis! :)
Tack! 90 min kvar nu. Min syrra kommer om en halvtimme och ska få ta hand om lilla w... De följer med men väntar utanför, vill inte att hon ska bli ledsen när jag blir undersökt så då är det skönt med lite hjälp. Nu när hon är lite sjuk med så vill hon ha ännu mer uppmärksamhet än vanligt!
Den lever!
Tack tjejer! Nu är jag glad igen! :)