• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evve81

Mabaja: Stora tjejen snart springer hon runt elelr går hon utan stöd redan?!

MCT: Jag gjorde illa min höft eller i ljumsken känner jag ju av det mest men sjukgymasten trodde det var en höft skada när dottern var bebis och jag var ute med vagnen i skogen. Jag halkade men räddade vagnen men inte mig själv och varje vinter får jag ENORMA problem så nu är jag lovad en magnetröntgen nästa gång jag känner av det.

Jag är mer än stel i underlivet eller hur jag ska förklara. Det känns stelt att gå mitt fram så jag antar att det är fogen som känns sedan undrar jag om inte bebis sjunkit ner mer efter vurpan.

• Mabaja
    Evve81 skrev 2011-07-16 20:55:05 följande:

Mabaja: Stora tjejen snart springer hon runt elelr går hon utan stöd redan?!

Nej än går hon inte utan stöd. Räcker gott och väl att det går kanon med gåvagn! :) Vi tror på 10 mån att gå utan stöd.
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2011-07-16 21:03:37 följande:
    Nej än går hon inte utan stöd. Räcker gott och väl att det går kanon med gåvagn! :) Vi tror på 10 mån att gå utan stöd.
    Ja så blir det nog! Dottern gick när hon var 9 månader och sonen när han var 10 månader.
  • SoMa72

Ja, hon är ju bara underbart söt! Vill oxå ha en sån sötnos....

♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Jag tycker också att hon är underbart söt. Just nu försöker hon riva vardagsrummet. Haha. :)

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-16 20:46:29 följande:
    haha ja.. hon är 9 mån nu! :)
    Tycker nog det går "fortare" mest för att en av mina bästa vänner har en dotter som blev två nu i juni, hon började inte gå förrän i julas... vid nästan 1,5 år...  så när jag ser Wilda gå tänker jag nog henne omedvetet till äldre än vad hon är!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

Sista semesterdan idag... har lite ångest faktiskt. Hade inte haft något emot en vecka till om jag säger så... Dessutom vet jag att vi är gräsligt underbemannade... å det verkar ha blivit värre än planerat när jag läser de kommentarer mina kollegor skriver på facebook.. de som snart ska gå på semester. Blöööh!

Men på tisdag eftermiddag är det VUL igen... nått att se fram emot..haha!

• MCT79

Gud när går den här koma-tröttheten över... la mig en stund... tidigare ha jag sovit en halvtimme ungeför... nu väckte sambon mig efter 2,5 timme...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma