• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-07-17 15:11:47 följande:
    Gud när går den här koma-tröttheten över... la mig en stund... tidigare ha jag sovit en halvtimme ungeför... nu väckte sambon mig efter 2,5 timme...
    här är en som också är i koma-stadiet... Wilda somnade efter att hon badat vid 12-13... Vaknade nyss. Jag låg och tittade på tv i vardagsrummet för att höra när hon vaknar.. zzznarrk! Har sovit typ halva eftermiddagen! Men blev jag nå piggare? Nej inte ett dugg!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-17 15:34:59 följande:
    här är en som också är i koma-stadiet... Wilda somnade efter att hon badat vid 12-13... Vaknade nyss. Jag låg och tittade på tv i vardagsrummet för att höra när hon vaknar.. zzznarrk! Har sovit typ halva eftermiddagen! Men blev jag nå piggare? Nej inte ett dugg!
    Nej eller hur... det går ju inte att vila bort... jag är sjuuukt tung i kroppen.. känner mig halvförlamad ffs!!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Mabaja

Du får tänka positivt. Det är bara några veckor kvar innan det vänder!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-17 16:02:56 följande:
    Hahah så tänkte jag i morse när jag hängde över toa...."det här är braaaaaa.....braaa...jetebraaaa......"
  • Mabaja

Vi har ju faktiskt gått mer än hälften av de kritiska veckorna eftersom vi båda plussade tidigt!

• Safireee
    Mamma till W skrev 2011-07-17 16:02:56 följande:
    Hehehe, säg inte det! Tungan uteJag går in i vecka 27 imorgon och först sov jag lite halvdåligt i natt mellan 23-08 och sen jättetungt mellan 10-13.30. Jag var SÅ trött! 

(men jag sover ju inte ca 12h/dygn längre som jag gjorde mellan vecka 6-15 kanske. Nu räcker det med 12h kanske 2 ggr/vecka)
  • Safireee

Och ni som är koma-trötta: Ni får tänka positivt att tiden går ju i alla fall snabbt när man sover! Solig 
    (fast det är trist när man inte hinner med något knappt)

• MCT79

OH. HERRE. GUD.  05,30....jag är död,, mår äckligt illa och vill bara gråta.

Mot jobbet!  *tvingar på mig ett leende*

• Mabaja

Här är en till som är stendöd. Tre arbetsdagar denna vecka, sen 2.5 v ledigt.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma