• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2011-07-18 22:38:52 följande:
    Klart att det ingår. Du blev ju gravid. Även om det var mf eller ma var det ju fortfarande en graviditet.

:-/ jo du har ju rätt ..
    Ma var det 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja

Och ang kondom- finns ju andra sorter än gummi.

• 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2011-07-18 22:43:24 följande:
    Och ang kondom- finns ju andra sorter än gummi.
    va ?? vadå för något ??
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • MCT79

2 barns mamma, jag undrar samma sak. Även om du ogillar gyn så tar det 5 minuter att sätta in en spiral, sen har du ditt skydd och du behöver inte tänka på det.

Jag har haft p-spruta och stav tidigare och den förstnämnda gjorde mig deprimerad.... stavarna var bättre men jag kände av dem också. Plåster då? Varken nålar eller nått som ska in i slidan?
    preventivmedel.nu/preventivmedel/p-plaster/

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

Här fick jag en brutalstart på dagen... började redan vid 04 med illamående...som gick över med banan...somnade om en stund och mådde bra till jag började äta min frukost.... så jävla läbbigt när illamåendet kommer från ingenstans och spyan är på väg upp redan innan man hinner reagera...

Och idag har vi två ytliga tumörer som ska bedömas... det kommer både lukta och se äckligt ut... toppen!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72

Usch, är inte avis... Vilken tid är ditt vul? Jag har nog missat det eftersom jag slumrade sött i soffan igår.

• MCT79

Det är 15,20! Men vi ska vara där lite tidigare för vi är inklämda mellan två tider!

• Evve81

MCT: Jobbigt med illamående men lycka till senare idag!

2barnsmamma: Jag skulle aldrig ta risken att bli gravid om jag inte vill det. Har tidigare haft ganska lätt att bli gravid och nu håller jag på fundera på vad man ska använda efter graviditeten. Helst inga p-piller för de har tidigare gett mig en REJÄL vikt uppgång.....

• sugarrush

MCT, skickar en liten hälsning från England - jättestort lycka till i e.m! Båda bebisarna kommer må toppen och vifta på sina små knopparmar, det tror jag. Kram!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma