Plus igen efter mf/ma
Massa kram, hoppas ni mår bra!!

Oj, sorry! Vad gullig du är! Nej då, allt är bara bra. Blev bara väldigt intensivt med både flytt och stressigt jobb i några veckor här nu. Det är kul men samtidigt lite jobbigt. Jag bär och konkar och fixar och det känns ju lite mer än vanligt även om jag försöker tänka på vad jag gör. Men tiden går fort när man har fullt upp. Är helt plötsligt i vecka 23 liksom, tyckte man var i vecka 12 nyss :)
Hur är det själv?
Men åhhh så fina bebisar ni har allihop!!!!!!! (påväg han var verkligen söt!) Jag har aldrig varit så här bebissjuk förut! Antar att hormonerna gör sitt jobb. =)
Uch Odd. Det är så svårt att sätta sig in i din sits! Men förstår att det måste vara jobbigt och speciellt på födelsedagarna! Klart du saknar dina älsklingar annars vore det ju mer konstigt, men du måste ju försöka att njuta av ditt liv nu. Du verkar ha en super nice man och nu två fina pojkar som finns hos dig! När man är deppig så får man försöka att se det bra man har och flytta focus dit! Men lätt är det inte *stor kram*...
Sofy beklagar att du träffat ännu ett stolpskott till läkare!!!
hoppas du får bättre svar idag!
Ni pratar fika, jag är sugen!!! Jag kommer gärna ner till Sthm och åker 50 mil för att fika med er!!! Om det nu blir fika på måndag eller tisdag förstås ;) då är jag nere med jobbet!! Funkar detta med er storstadspullor? =)
Halloj tråden borta på jobb igen och har massor att läsa igen..... =)
Sugar- Stort grattis Härligt äntligen
!!!!
Vi har redan köpt nya tapeter till barnrummet (neutrala så de är inte så barnaktiga precis) och ska snart börja tapetsera =) men vi köpte huset för ett år sedan och har gott om plats så vi kunde lika gärna rusta rummet! Har tänkt att ha barnsäng, skötbord, fotölj och även en 120 säng i det rummet. Men det beror ju helt enkelt på att vi har gott om plats och ändå tänkt rusta ....
EGO_ Idag frågade en kollega: Ska du bli mamma? Då gick det liksom upp ett ljus.... JA jag ska bli mamma! Sen var jag och köpte mammamjukisbyxor och en ny gravidslapptröja... stod där i provrummet och bara insåg hur jättegravid jag såg ut och insåg igen Ja jag ska bli mamma! =) är man lite trög som inte fattar det förrän i v 23? ? ? 
Odd fin fina pojkar =) Sött namn Vidar...va ni är påhittiga allihop!! Jag har namnstiljte... Odd visst pratade du och jag om "bilbältesgrej" typ tummyshild. Vad skulle du ha för din och vilket skick var den i?
Sötfilur- Föräldrautbildning har du anmält dig hos BM eller var får man tag i sådana? Jag ska ju till Bm v 25 ska fråga då tänkte jag ....
Hänger också på "dagensfråga" Jag reser ju mycket i jobbet (utan mannen så klart) + planerad sthms resa en månad innan bf (utan man) + planerad (men inte spikad) sverigetur ca 200 mil (TOR) ca 1 och en halv månad innan BF (med man) ,