• Evve81

Färnevik och Småland. JÄTTESTORT grattis till er båda!

Småland: Jag gissar på 4265g och 54 cm!

Jag har såklart lyckats sova bort HELA fredagskvällen i soffan.... Har åkt på jordens förkylning och är nästan utan röst också. Känns bara så trist att alltid vara så himla trött. Jag är ett fantastiskt trevligt kvällssällskap och jag har bara jobbat 9.30-16.30 idag. Nästa fredag jobbar jag 06-16.30 (har fått lite extra jobb) sedan ska jag ut och bowla med mina kollegor äta gomiddag och gå på pub. jag blir ju då chafför men efter att ha legat dödstrött i soffan ikväll undrar jag hur jag ska orka.....

• Evve81

Pinklove: Nu kommer snart bebis!

Sugar: Visst var det du som fått mörka hår på magen? Har konstaterat att jag också har det! Ser ut som en man nästan. Har läst någonstans att om man får mörkt hår på kroppen så kan det tyda på en pojke för att han utsöndrar manligt könshormon i fostervattnet. Om det stämmer vet jag inte men det visar sig väl såsmåningom!

• Evve81
    Muffe skrev 2011-03-12 08:29:44 följande:
    Jag har också mörkt hårt på magen

Nu är jag vaken efter att ha sovit kanske 4 timmar inatt, snacka om seg dag detta kommer bli...
    Ja vi ska ju inte kolla vad det är så vi får veta i juli/augusti men ni andra kanske vet vad det är???
  • Evve81
    acure skrev 2011-03-12 10:43:52 följande:
    Börjar nästan bli orolig för Happiness nu! Förhoppningsvis ligger hon och snosar bebis och har inte alls tid att uppdatera oss. :)
    hur går det för dig då?
  • Evve81
    acure skrev 2011-03-12 11:46:22 följande:
    Somnade om igen vid halv nio, eller jag sov fem minuter mellan varje värk fram till klockan tio. AJ vad det gjorde ont. Sen gick jag upp och nu har jag bara haft småvärkar varje kvart. Blir inte klok på det här.
    Du  kanske får ta en promenad eller nåt så det kanske blir bättre eller värre beroende på hur man ser på det!
  • Evve81
    MelikaH skrev 2011-03-12 12:49:40 följande:
    Skulle ni kunna svara på en fråga?

Jag är väldigt orolig... igår kväll så fick jag en prick då menar jag verkligen en liten liten röd (.) på pappret när jag torkade mig, inget mer efter. Är i vecka 8 (7+2) idag. Kan det vara MF på G? (MA förra året i sept)

Har det hänt någon av er? 

Tacksam för svar! 
    Kommer det inget mer så borde det ju inte vara någon fara. Men är du orolig ring och se om du  kan får kolla!
  • Evve81

småland: En stor kram till dig och lillkillen! Skönt att de håller honom under koll ändå men såklart jättejobbigt för er som längtat och väntat så länge!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma