• KMW

Plus igen efter mf/ma

Wohooo, ska man visa magen igen alltså?! ;) Det får jag allt ta mig en funderare på.
    Måste skärpa mig med att ta bilder. Senaste bilden är från v 15. V 21 nu...

• KMW

Det är en riktig busbebis jag har i magen. Det har sprattlats hej vilt nu under hela os-invigningen. Minns inte att Ted var SÅ aktiv, även om han sparkade en hel del han också.
    Eller så gillar den helt enkelt sport... ;)

• KMW

20+2 och precis avklarat ett besök hos bm. Det gick ganska snabbt. Fick lyssna på hjärtljuden, 150 bpm

• KMW

...och fick order om att börja ta järntabletter varannan dag.
    Var faktiskt så fräck att jag bad att få byta bm. Hon jag skulle gå till hade semester så det blev ganska enkelt att be sommarvikarien att lösa det.
    Från början skulle jag gått hos samma lilla tant jag var hos förra graviditeten, men när jag ringde och bokade om min inskrivningstid så fick jag en annan bm.
    Tycker bara att hon varit så tråkig och inte riktigt känts intresserad av mig alls. Det känns ju rätt viktigt att man klaffar med tanke på hur ofta man ändå kommer att ses framöver. Så nu har jag bytt tillbaka till min gamla bm... :)

• KMW

Ja, jag hoppas ju lite på att det är en flicka. Pulsen har legat över 150 båda gångerna dom lyssnat och på sonen låg den alltid någonstans 130-140. Fast jag har hört så många som det där inte stämmer på så vi får se.

• KMW

Ja jag får göra det. Har tyvärr inget bikarbonat hemma för tillfället...

• KMW

Heja Cat, det kommer gå sååå bra. Det är väl dags för vul för Björnis snart också va?! Minns inte vilket datum, bara att det var i början av augusti...

• KMW

Jag har fått börja med järntabletter efter v 20 båda gångerna.
    Förra gången var det inga som helst problem men igår när jag tog första tabletten så blev jag så vansinnigt risig i kistan några timmar senare och mådde sedan illa resten av kvällen. Hoppas att det inte ska vara så resterande 19 veckor...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma