• KMW

Haha! Nu (eller rättare sagt för ett tag sedan) har jag kommit till läget att jag inte längre kan se vad jag pysslar med när jag ska raka muffen, oavsett hur jag vrider och vänder mig. Kör några drag med rakhyveln lite sådär på måfå och hoppas att jag inte skär av några vitala delar. ;) Nåt bra tips, anyone? Spegel antar jag skulle kunna hjälpa. Å visst skulle man kunna gå till en salong och göra en brazilian, men är nog lite för pryd för att gå och "lägga upp mig" sådär.

• KMW

Frågade mannen förra gången jag var gravid men då tittade han bara skräckslaget på mig, så det alternativet är nog tyvärr uteslutet. Han sträcker sig till att fila mina fötter, men där går nog gränsen hahaha....

• KMW

Åh vad mysigt Dagochnatt. Det låter som att du hade en bra förlossning. Skönt när det blir så. :)

• KMW

Hej på dig också Cat! Skönt att tiden rullar på och SKÖNT med semester. Är SÅ avundsjuk...

Jag känner mig mest gnällig just nu. Känner mig som en gammal gumma i kroppen. Är vansinnigt trött i kroppen när jag kommer hem från jobbet och det sträcker och stramar i magen. Är så otymplig och har redan svårt att få på mig skor och strumpor pga magen. På kvällarna vaggar jag dessutom som en anka pga osköna fogar.
    Usch, vill inte känna såhär, särskilt när man vet att många mår så mycket sämre...

• KMW

Ja, jag knaprar järn för allt vad jag är värd, men känner egentligen inte den typen av trötthet. Jag känner mig mest sliten i kroppen...

• KMW

Det tråkiga är att jag inte minns att jag kände såhär förra gången. I alla fall inte såhär tidigt. Är 27+3 typ så det känns lite väl tidigt. Flodhästvarning liksom...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma