Plus igen efter mf/ma
Håller alla mina och makens tummar!!! Nu SKA det gå!!
Håller alla mina och makens tummar!!! Nu SKA det gå!!
Heja Mimmi!!! Hoppas tvillingar, nu har du väntat så länge så det är lika bra att ta två på en gång :D
TUL idag, lillskrutt beräknad till 1550 gram, minus 8% men inom normalgränserna, skönt!! Dock rumpa ner i vecka 32, hoppas så hon vänder sig snart!!
Hon bara mumlade lite om att man får känna nästa gång igen och om hon inte vänt sig eller det känns tveksamt till v 36 så får man in på sjukan.. Mummel, mummel.. Ungefär ;) vill varken testa vändningsförsök eller snitt så hon SKA vända sig själv innan!! :)
Vilka tummar jag håller för dig Mimmi, se till att hålla oss uppdaterade!!! Kram!
Spännande pixerpie, hoppas den vill visa och är lagom stor :) jag var helt säker på att hon redan vänt sig för flera veckor sen, trodde det var rumpan vi klämt på men tji fick jag! ;) kram!
Hoppas, hoppas, önskar och tror att det funkar denna gången!! :)
Småbustroll: tack :) kommer nog vara lite nervös inför nästa kontroll!!
Pixerpie: vi är väl bara några dagar från varandra? Sjukt att det kan skilja så mycket!! Låg din lill* på rätt håll? Skönt att den var inom det normala, hoppas bara du slipper gå över så du inte behöver föda en jätte :)
Iiiiiiihhhh, så spännande, Mimmi!! :)
Tack MCT, hoppas detta är en Freja-bebis :)
Visst börjar man bli sugen på att dom ska komma ut nu, pixerpie!! Fast lite till får de klart vänta, men jag vill ju veta hur hon ser ut!! :)
Då är vi ungefär i samma fas, lite småplock kvar bara.. Har inte satt upp sängen än, men allt finns ju hemma så det är ingen panik :) bara lite pryttlar till mig kvar sen är i redo! Ska sy lite mer sängkläder och dregglisar, men det är egentligen mest för skojs skull ;)
Vilken känsla kmw ;)
Lycka är INTE att vakna 02.30 och inte kunna somna om! :-/
Fick en liten lur på eftermiddagen, så nu är jag trevligare :)
Ja, visst är det lycka!! Sover aldrig länge längre, men att vakna 07 och inse att man inte vaknat en enda gång gör mig lyrisk! :)
Lycka till imorgon Mimmi, jag kommer tänka på dig hela dagen!!!