Plus igen efter mf/ma
Skönt att hon har koll :) så högt ligger min lilla galning också, är hon vaken och upprörd har det gått uppemot 180! Visste du könet?
Skönt att hon har koll :) så högt ligger min lilla galning också, är hon vaken och upprörd har det gått uppemot 180! Visste du könet?
Skönt Mimmi, hoppas alla växer och frodas!! :) nu längtar jag till onsdag! :D
Acure: min tanke var att ta hela grav, men sen blev det förstoppning och medicin för det och järntablettet och smärtstillande osv så jag orkade inte längre än till vecka 18 ungefär ;)
Grattis disturbed!
Hoppas det går bra för Mimmi och Cat imorgon!! Hör av er med era goda nyheter direkt, jag kommer tänka på er!!! :)
Ja, ja, ja!!!! Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Mimmis bli-gravid-dag, hurra, hurra, hurra! ;)
Tjihoooo! Ruva hårt, när får du testa?
Så spännande, ska hålla tummarna i 15 dagar nu!!!
Grattis Cat, så skönt att det gick bra!!!
Acure: jag har haft blödningar både denna grav som gått bra såhär långt (v 33) och förra som gick skit i vecka 22.. Jag hade åkt in utan att ringa innan och överdrivit symtomen lite, det är ju så vansinnigt stressande att inte veta!!
Jag har åkt till vanliga akuten, men det är ju i Kristianstad så det är ett ganska litet sjukhus där alla "akutdelar" sitter ihop.. Bara ligg ner och ta det så lugnt du kan! Hoppas att det inte kommer mer!!