Plus igen efter mf/ma
Nu har jag varit på två besök hos BM. OCH idag fick vi Ul tiden med posten! ÄNTLIGEN
,v 33 blir det altså den 17/8.....om jag lyckas byta eller smita från jobbet för jag jobbar ju självklart kväll då.
KRAM på er allihopa!
Nu har jag varit på två besök hos BM. OCH idag fick vi Ul tiden med posten! ÄNTLIGEN
,v 33 blir det altså den 17/8.....om jag lyckas byta eller smita från jobbet för jag jobbar ju självklart kväll då.
KRAM på er allihopa!
På Röntgensyrrans begäran
så finns nu en ny magbild i magbildstråden...
Hej flickor! Oj vad ni har varit flitiga och skrivit i helgen. Jag kom precis hem efter en helg i Norge. För att göra en lång historia kort så har det varit en intensiv helg där mannen för första gången har träffat sin mammas biologiska familj. (mamman är adopterad) Spännande, spännande...
Skönt å höra att ni alla verkar må bra. Det gör jag också. De två senaste veckorna har magen exploderat i storlek känns det som och det finns inte en chans att jag skulle kunna dölja det längre. Mammabyxorna åkte på för första gången den här helgen. UL på fredag, är då 19+0. Har börjat känna små buffar därinne, men inget sen i fredags...
Det här var den senaste listan jag hittade. Du får mer än gärna rätta till den om det finns fel. :) Jag surfar via telefonen just nu och kan inte klippa och klistra...
Grattis Röntgen och Smålandsjänta! Blir så lycklig när jag läser om lyckade vul/ul... :)
Kort hälsning från Smögen. Hoppas att ni alla mår bra. Jag laddar för RUL på fredag, hoppas allt ser bra ut. Lycka till imorgon Färnevik. Tråkigt att du mår dåligt Happiness, men jag ser det som ett gott tecken... ;) Kram till er alla!
Stort grattis Färnevik. Underbara nyheter!!!