Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Tack söta Mabaja för stöttning. Tänk att det ska vara så svårt att slappna av?! Så knäpp man är alltså...

• kajsalisa

Röntgen och Lallan, hur har det gått för er idag? Väntar med alla tummar hållna på goda nyheter..,

• kajsalisa

Åh va skönt att höra Röntgen. Jag har mitt RUL 6 augusti och det känns som en evighetslång väntan tills dess...

• kajsalisa

Pinklove; stenhård tumhållning från min sida. Hoppas verkligen att pyret får stanna hos dig alla 40 veckor. Tänker på dig! \o/

• kajsalisa

Skönt att höra att allt såg bra ut Lallan!!! Cjes; mina tarmar var också supersvullna v 9-11 ungefär, men har blivit bättre efter det..,

• kajsalisa

Stor kram till dig Odd. Det är inget kul när man inte trivs riktigt med sin kropp, även om man är gravid. Det är helt ok att gnälla lite. Alla har ju skitdagar ibland. Hoppas du känner dig piggare idag?!

• kajsalisa

Hur är läget idag Pinklove? Fortfarande under kontroll?

• kajsalisa

Påvägmotsyskon; fin du e. Längtar tills min mage ser ut så...

• kajsalisa

Pinklove; tänk på dig själv och ditt bästa. Vet att det är svårt i ett yrke som ditt, är själv lärare...

• kajsalisa
    toksnippa skrev 2010-07-04 18:38:09 följande:
    Ja, är avis på alla som har flera veckors semester! Jag har bara 1½ vecka och några strödagar, inte så roligt i år men har ju inte hunnit jobba ihop så mycket betald ledighet så..

Måste glatt jobba tre veckor till, huvva! 
    Tufft utan ett ordentligt brejk. Försök njuta extra mycket på helgerna och se till att få lite sol på dig...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma