• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Hoppas allt är bra Mimmi! Tänker på dig!

• Mabaja

Mimmi: brunt behöver inte betyda tråkigheter! Håller tummarna att ni får se ett tydligt hjärta slå på nästa vul!

• FruW

Tack snälla ni!! Har kommit en färgad flytning till nu vid lunch, annars inget. Insåg att jag skulle haft min mens den här veckan om jag inte varit gravid, har hört att det är ganska vanligt med lite bruna flytningar då.. Någon som vet?

Om 23 h har vi Vul... Blir alldeles skakig när jag tänker på det!

• Mabaja

Mimmi: jag hade lite så med wilda. Småblödde lite hela tiden första veckorna men det var mer och tydligare runt mens fram till v 9. Sen var det i v 14 och sista gången på vår bröllopsdag i v 21..

• MissT

Mimmi hoppas verkligen att det inte är någon fara. Det finns ju de som har både bruna flytningar och blödningar där det ändå går vägen så det behöver absolut inte betyda att det är kört. Skönt att det inte kommit något mer. Hoppas och håler tummarna för att ni får se ett pickande hjärta i morgon. Stor kram till dig!

• Mmmbop

Nej så tråkigt Alicia!

Mimmi: Många får såna flytningar! Jag håller tummarna för att allt ser bra ut imorgon!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma