Plus igen efter mf/ma
sofy skrev 2010-09-07 21:11:36 följande:
Jaaa de gör han verkligen! Jag satt me tårar i ögonen redan när dom cyklade eller om de va crosstrainer där i början, o han inte orkade. Men han såg verkligen inte ut o väga 200 kg! Långt ifrån tycker jag, och så blev ja så jääävla lessen när han berättade att han blivit mobbad, tröstätit osv.. O inte haft ngn flickvän :( Han va ju inte ful alls o herregud personligheten väger väl över ändå, enligt mig iallafall! Sen ska han ju självklart trivas me sig själv.
Åååh va spännande me final snart!! Och jävligt bra jobbat me så många kilo redan! Jisses!! Jag är imponerad av den grabben asså.
min brorsa och Spogge tävlade om vem som skulle bli av med oskulden först när de var yngre.. Min bror förlorade! :)
Mycket som jag tror gör att han inte uppfattas som så enorm är nog hans längd, han är ju ändå 2 m lång. och sen har han spelat amerikansk fotboll i flera år!
Jag blev väldigt förvånad över vissa åsikter och tankar han delade med sig, jag trodde inte att det var så illa! Men det blir väl så, man ser inte skogen för bara träd! För mig är han ju Spogge, en vän som man accepterar och tycker om oavsett storlek. :)