Plus igen efter mf/ma
färnik skrev 2010-08-31 09:22:19 följande:
Idag känner jag mig väldigt bekymmrad... illamåendet försvann igår em och har inte kommit tillbaka, skönt men lite skrämmande, varför försvann det bara sådär? Dessutom har jag sovit jättdåligt pga magont (som jag dock egentligen tror är gaser/förstoppning och inte livmodern, men ändå) Hua, tänkt om ultraljudet i morgon inte visar det önskade, utan att liten där inne är död...? Är jättenervös!
Det kommer säkert att gå bra. Även för mig var det några dagar som alla stmptom försvann för att sedan komma tillbaka igen. Jobbigt med dessa "spökdagar".
Jag mår just nu som fisken i vattnet! Är i v 22 (21+4). Lider inte alls av min graviditet och känner inga symptom men känner bebis till och från varje dag :) Så inget behov av oro. Tänk när vi alla i tråden känner av våra bebisar, då kan vi slappna av iaf för stunden :)
MCT79, är det samma test du testat med? Har du hållt dig lika länge mellan varje gång, druckit lika mycket? Och tagit det på samma tid? Jag vägrar att ge upp tanken att du inte ska vara kvar här hos oss. Såklart det ska gå bra denna gången!!!!
Happiness: Grattis till lyckat VUL!