Happiness skrev 2011-01-03 13:48:56 följande:
vad bra att du har lite marginal där. vad är det de säger om vikt ökning efter BF nu igen? 50 g om dagen

kan det avar så mycket? Men vad ska vi säga 4 kg. men det fixar du utan problem. men vad kan han ligga på idag måntro? 3600? vad tror du om det? Det innebär att du faktiskt inte ens kommer komma över 4 utan landa på 3800 typ. Me wish also. 3800 and i will be in heaven
Imorgon kl.12 säger jag bara...
Tack för att du frågar....vakande spyfärdig...det msåte vara vinterkräksjukan alltså. Min bajs (haha ursäkta) luktar du vet så där sjukt. Blä! Frågade BM om det var OK att min man försökte trycka rätt barnet i magen då jag inte alls mår bra av att den ligger på tvären. Hon började vrålskratta. Haha! Tänka sig..var det så roligt

..HAha! (det va inte ordinare BM). Nåväl hon sa att sånt skulle man inte pyssla med om man ville att moderkakan skulle sitta på plats.

. Så jag ska få Sofia runt tramad på fredag.
Annars är det lugnt och skönt här. Sonen är på fritids idag. Skönt att få pusta ut lite. Själv då? har du dina hemma idag?
Visst har man marginal om dem inte mätte helt åt skogen fel.. Ja vet inte va de lägger på sig efter bf o till bf, men de e ju som mest då iaf.. å somliga bebisar lägger ju på sig mer än andra, Man är lite rädd för o få stort barn sen första barnet.. å att mitt förra vägde 3410g vid 38+1 kändes skönt, tyckte han va sååååå liten
Haha imorgon kl 12, ja du ska få se att ja e här då *ler*
Ojdå, magsjuka är inge o lekam e, de har vi haft redan, SÅ drygt =((
Jo, jag vet hur de kan lukta när de e "sjuk-doft" urk, hoppas din mage blir bra igen snart så ni slipper,
Haha, men vilka typer som finner de roligt då, men åå att han våga röra runt henne, man vet ju liksom aldrig om de påverkar nått, som moderkakan i detta fall.. Ni får kolla allt så de ser ok ut å inget påverkats av "petningarna"
Åh va skönt med fritids. Så man får pusta ut lite och veta att dem har roligt där och får mat m.m. Så kan man koppla av ännu mera.
Mina små är hemma än.. börjar egentligen nästa tis (går tis-tor) på dagis men de fråga om vi skulle komma nått imorgon, men ja alla dessa regler för o få lämna dem.. tror nog vi tar en promenad me barnen istället imorgon så får de gå när de ska sen.
man börjar fundera hur skjutton man ska få de å gå ihop me barnen.. Har en pojke som blev 3½ i nov. En son på 21mån i slutet av dec. å sen få en liten bebis på det... äldsta kan man ju prata me som förstår. min yngre son hmm ja han är ju i den åldern att han inte förstår på samma sätt, o kan gallskrika för saker, ja du vet.. den värsta åldern typ =) känns som en kul utmaning haha =P