Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

Tänkte bara säga att, man kan känna nu att 1 barn är man nöjd med, men mycket hinner hända efter barnet är fött och de blivit större.

Jag ville ha fler än 1 barn, för syskon är de bäsra man kan ha när de bli äldre och håller ihop. Men hur som helst så växte längtan efter syskon fram och de blev syskon tids nog =) lika me 3.an.

När vi väl skaffa 1.a barnet så växte de fram längtan efter barn och ja sluta me piller o de blev när de blev =) Så de har varit planerade o efterlängtade alla barnen.

Kan säga att ja e sjuk sugen igen o va gravid, ÄLSKAR o försöka o bli gravid o veta att man har ett liv i magen som är våratHjärta

när ska man sluta va så sugen *ler*

Theodor 070518 Dexter 090328 Vincent 110104
  • PåvägMotSyskon

Liten bild på min älskade Vincent,  taget 17.e mars =)
  • PåvägMotSyskon

ojsan 2barnsmamma, gravid igen hihi =) verkar ju som om du/ni vill det då ni inte skyddar er  hoppas du eller känns de som om de ska vänta ett tag till ?

• PåvägMotSyskon

här händer det saker när ja e borta. ja e SÅ avis på dig 2barnsmamma som försöker? bli gravid.. ja vill oxå *ler* men men.........!!

angående tempen så kan du kolla min chart.. ja hade inte högre än 37.0 när ja va gravid, allt beror på din vanliga temp tror jag.. =)

ååå baby belly... miss u sooooo....

nej nu ska vi på kalas strax.. varav en kusin åt barnen ska komma om exakt 1månad idag..... snacka om avis man är.... *mutter*.......

• PåvägMotSyskon

3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 14:42:18 följande:
    Gumman tänk om vi skulle bli gravida igen samtidigt.
    Här vet jag inte nu jag ger upp jag känner molvärk just nu sa till sambon att nu e jag besviken tror mensens inkomst är på g här.
    Fan fan fan få väl se man ska inte ge upp än men jag tror nog mensen vill komma.

Ska in och titta på din temp.
    Min temp i vanliga fall ligger väl på 36,4-5 ca men jag tog en nu på dagen som visade 36,9 så jag tror mensen kommer.

Åh en bebis ååååh jag e med avis men igentligen är det könt o inte vara gravid nu när man var det för 4 mån + 1 dag sen
    hahaha,, ja tänk om.. men sannorlikheten för en graviditet till är väldigt liten, först ska man väl ha hyffsad sex *ler* sen ska man pricka, sen ska man ju ha äl... o ja helammar honom o har ingen mens.. aldrig haft när ja ammat, fick den när ja sluta amma helt.. å då lär ju äl inte vara för mig gissar jag på.

Sen får de va lite upp till mannen härhemma om vi ska ha nån mer bebis =) vill ju inte hoppa i säng o så vill bara jag.. även om vi inte har införskaffat nå skydd än.

*skrattar* kom o tänka på tidigare idag näe vi rensa medicinskåpet o slänge MASSA saker, då fann vi kondomer som går ut i oktober.. å skoja till de me att JA då har vi sånna så de räcker tills dess hahaha... inte använt sånna på evigheter.

tempen brukar dippa dagen innan alt samma dag oftast som mensen kommer. Du ammar ingenting nu eller? hur lång tid tog de innan mensen kom från du minska/sluta me amningen?

e avis på er, så mannen din o alla e liksom inställda på bebisverkstad igen? =)
    *sjunker ner i fotöljen o suckar efter o få försöka igen* de får bli vår hemlig hheehe

men som du säger, de va ju 3mån och 5 dagar sedan ja va gravid o va på förlossningen

min älskade VincentHjärta

Hjärta

Hjärta

• PåvägMotSyskon

Sofy - oj vad spännande, när är bf? Han hittar nog ut ska du se.. se på mig mina 3 killar har hittat ut på mig *flinar* Lycka till när de väl sätter igång =)

• PåvägMotSyskon
    Evve81 skrev 2011-04-09 19:56:22 följande:
    påvägmotsyskon: Åh vilken goding!!!!!! Så himla söt!
    ååhh tack Ja han är riktig myskille min älskade pojk:Hjärta
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:04:41 följande:
    Vilken gullig pojk du har han ser så snäll ut e han det också
    Så gullig han är jössenamn.
    Inget är planerad vi vill vänta ett tag innan vi tar en till men nu så får vi se.

Hahaha gammal kondom hihi inte ta den va
    hihi. han är jättesnäll.. ropar bara när han är hungrig eller trött =))

Har för mig att du skrev förra månaden om att du kanske va gravid men fick mens, o nu igen *ler* jäklar va aktiva ni måste va U GO GIRL litet sug finns de allt då *hhihihi*

haha, kondomerna blir gamla i oktober i år... så än har vi gott om tid haha Om de väl användsDrömmer
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:22:47 följande:

Bjuder på premiär sitt i matstolen och mat för första gången
    Idag.
    Meen Söööt pojken på bild!! =) Å smakar sina första smakisar.. sååå gulligt =))) går de bra då?

ååå vi får ta o ses me våra små älskade barn snart så de får leka

Jaha, på måndag, då e de nära

nu känns de som jag spammar tråden Cool
  • PåvägMotSyskon
    LittleJunia skrev 2011-04-09 20:31:28 följande:
    Vilka sötnosar ni har, både påvägmot syskon och 2barnsmamma!!
    Vilka också ha en sånna! Typ NU!!!  
    Tack =)) Är du över bf? Då borde ju din lill goding komma nu snart juu =))
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma