3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 14:42:18 följande:
Gumman tänk om vi skulle bli gravida igen samtidigt.
Här vet jag inte nu jag ger upp jag känner molvärk just nu

sa till sambon att nu e jag besviken tror mensens inkomst är på g här.
Fan fan fan få väl se man ska inte ge upp än men jag tror nog mensen vill komma.
Ska in och titta på din temp.
Min temp i vanliga fall ligger väl på 36,4-5 ca men jag tog en nu på dagen som visade 36,9 så jag tror mensen kommer.
Åh en bebis ååååh jag e med avis men igentligen är det könt o inte vara gravid nu när man var det för 4 mån + 1 dag sen

hahaha,, ja tänk om.. men sannorlikheten för en graviditet till är väldigt liten, först ska man väl ha hyffsad sex *ler* sen ska man pricka, sen ska man ju ha äl... o ja helammar honom o har ingen mens.. aldrig haft när ja ammat, fick den när ja sluta amma helt.. å då lär ju äl inte vara för mig gissar jag på.
Sen får de va lite upp till mannen härhemma om vi ska ha nån mer bebis =) vill ju inte hoppa i säng o så vill bara jag.. även om vi inte har införskaffat nå skydd än.
*skrattar* kom o tänka på tidigare idag näe vi rensa medicinskåpet o slänge MASSA saker, då fann vi kondomer som går ut i oktober.. å skoja till de me att JA då har vi sånna så de räcker tills dess

hahaha... inte använt sånna på evigheter.
tempen brukar dippa dagen innan alt samma dag oftast som mensen kommer. Du ammar ingenting nu eller? hur lång tid tog de innan mensen kom från du minska/sluta me amningen?
e avis på er, så mannen din o alla e liksom inställda på bebisverkstad igen? =)
*sjunker ner i fotöljen o suckar efter o få försöka igen*

de får bli vår hemlig hheehe
men som du säger, de va ju 3mån och 5 dagar sedan ja va gravid o va på förlossningen
min älskade Vincent