• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Underbara nyheter dag och natt! Grattis!

Soma: hur känns det såhär en v innan bf?

• SoMa72

Mabaja, jodå tackar som frågar... Jag hoppas bara att jag inte behöver gå i tre veckor till och bli igångsatt. Men jag mår bra, så jag ska inte klaga på nåt sätt.

• M I M M I

Blä mitt inlägg klipptes :(

Skönt att du mår bra SoMa! Är det tungt? Håller tummarna att du slipper vänta 3 v till!

Mabaja hur mår ni? Vad tycket W1 om W2?

Kram frän mig

• Mabaja

Mimmi och Kajsalisa: wilda är jätteglad och stolt men samtidigt väldigt avundsjuk. Det är många tårar som fallit och många duster! Men även mycket glädje.

• Dag och natt

Vilket fint namn - Willemo! Aldrig hört förut, kan inte vara många som heter det?

Förstår att W1 är svartsjuk, det blir ju en ny upplevelse för henne att mamma och pappa måste ta hand om en annan småtting när man själv vill ha uppmärksamheten.

Vet ni, jag är helt slut. Helt utpumpad. Efter i går så kändes det som om varje energidepå i hela kroppen tömdes och även fast jag vill kunna njuta så är jag nu så otrolig orolig över kommande veckor. Var till läkaren på DS idag (den underbara!) och hade vårt sista samtal med honom om mediciner och så. Han ville att vi skulle skicka kort på bebisen när den var född, så himla gulligt. Vi har ju allt att tacka honom för om det här går vägen! Vilket fall som helst - jag kände innan vi skulle in till honom att jag har inte återhämtat mig ännu, noll energier i kroppen och så fruktansvärt trött. Bestämde mig därför för att inte åka tillbaka till jobbet utan ta lunch med älsklingen och sen åka hem och sova. Har nu sovit i över 1.5 timme och det behövdes verkligen. Tror att jag kommer behöva prata med vår kurator igen för jag tror att hon kommer att behövas mycket mer nu. 

Ska försöka gå ut i solskenet och ta en promenad och se om kroppen är med på det också.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Bellas7

Grattis mabaja till en underbart söt liten flicka. Grattis dag o natt till ett lyckat kub

Här är det full rulle, våra är nu två månader korrigerat och 4,5 sen de föddes. De väger nu 4.8-5,2kg och sover lite mera på natten. Jag hinner inte vara inne så mycket men jag går in då och då och läser, kan ju inte riktigt släppa er :) Både jag och mannen är hemma och jag lovar det är en heltids syssla att bara försöka överleva. Fortfarande är vi överlyckliga och hjärtat går sönder av kärlek när man håller dem men det har varit svårt att liksom vara super lycklig för bla annat har man varit super trött haha jag är ju gammal, visserligen inte som soma men men... bye the way hur stor är du nu gumman :)))

här är lite bilder på våra klimpar

köpt den bästa vaggan ever till trillingarna (tvilling vagga) men super för den vaggar de till sömns
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma