• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Pandoras box78

Tjoho!! Äntligen hemma
    Ska tillbaka om 6 veckor för att kolla att moderkakan flyttat med uppåt, men blödningen var iaf ofarlig. Ingen påverkan på tappen.

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥ BF 20100614 ♥♥♥
  • Javisst

Åh, vad skönt Pandora! Läste förut att du åkt in och höll tummarna {#emotions_dlg.flower}

Jag är sjukskriven pga prematura sammandragningar och har så tråkigt. Någon som har tips på något vettigt jag kan göra?

Leava, gud så söta de är! Tänk att de blivit så stora!

Jättefin mage, SoMa! Inte långt kvar....         

Gravid vecka 28, bf 4 juni.
  • SoMa72

Javisst, vettigt att göra? Gör sånt du inte kommer få så mkt tid till sen... Pyssla om och skäm bort dig själv, läs bra böcker, kolla på bra serier osv. Njut av egentid helt enkelt.

• Mabaja

Titta här! Såhär ser jag ut 6 dagar efter att Willemo tittat ut. Har 0.5 kg kvar av gravkilona med så har inte gått ner nästan nåt så jag är GLAD att jag inte gick upp så mycket. 

1 april ska jag hugga in på först mina Wildakilon och därefter sambokilon.. :)  
    Flicka 101010, Flicka 120303 mabaja.blogspot.com
  • SoMa72

Men du är ju jättefin! Svårt att tro att du bar ett barn i magen för sex dagar sen... Jag är avis!

• Mabaja

Tack fina du! Jag ser ju nästan smal ut. Men måste ha att göra med Dolly-tuttarna! ;)

• plutten02

Vecka 25 här nu och första BM besöket på måndag. Och hoppas jag får mitt moderskapsintyg då så jag kan få besked om min gravpenning.

• telgebo

Nån som vet hur det går för soma? Hon har väl BF idag?

Idag fyller min mellersta dotter 4 år, hoppas exet hämtat hennes födelsedagspresenter från mig nu så hon kan få dom idag.   

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma