• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Puuuuuuh! Mini hade det toppen, låg och sprallade och viftade med armarna :) blödningen kom från okänt ställe och har redan lugnat sig så det bara är rosa nu! Med tanke på min bakgrund blev jag iaf sjukskriven till nästa torsdag då jag ska till spec-MVC. Lättnad!!

• 3 barns mamma84
    LisaVäntar skrev 2012-05-15 10:31:55 följande:
    Puuuuuuh! Mini hade det toppen, låg och sprallade och viftade med armarna :) blödningen kom från okänt ställe och har redan lugnat sig så det bara är rosa nu! Med tanke på min bakgrund blev jag iaf sjukskriven till nästa torsdag då jag ska till spec-MVC. Lättnad!!

HjärtaHjärtaHärligt att höra och nu ska du hem och bara koppla av !! det är en order
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • M I M M I

Åh vad skönt Lisa!! Vilken pärs!! Kram

• Odetta

Åh...ligger i sängen och vilar, har så himla ont ont i svanken och livmoderregionen...hoppas det bara är växtvärk nytt vul nästa torsdag, känns som en evighet dit...

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Den lilla M

Lisa: Åh vad skönt att allt såg bra ut.. jag vet precis hur det känns när man börjar blöda och hur mycket tankarna hinner dra iväg. Ta det nu lugnt och låt din sambo göra allt hemma de närmsta dagarna!

Odetta: Jag hade också ganska rejält ont i livmodertrakten från och  till fram till vecka 11/12. Tror det beror på att livmodern växer så att det knakar å det kan ju påverka ländryggen också.

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Dag och natt

Åh vad skönt att det såg bra ut Lisa! Härligt att se att den ligger och sprattlar så sött

Vi har varit på TUL i dag (v 22+6)! Fick se världens sötaste POJK Solig Vi kunde inte låta bli att ta reda på det när läkaren sa att han såg vad det var.

På översta bilden den söta foten!! Kan det bli annat än en fotbollsspelare av den där? Och på nedersta så fick vi ingen profilbild utan en bild ungefär rakt framifrån eftersom han inte ville sig från annat håll.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 22+
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma