• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Together90

Hej tjejer :)

Hade mitt RUL igår, gick jätte bra men jag behöver hjälp..kolla detta nedanför.

Kan ni gissa på vilket kön detta är ? Du ska kolla mellan dem röda strecken, du ser alltså rumpan till vänster och bilden visar även två benpipor (det som är mest vitt)

Så snäll hjälp mig..jag väntar nämligen tvillingar och den ena visade upp sig och hade en snopp :) Men den andra låg så knasigt och svårt att se... :)
    Tack på förhand 

Http://treblirfem.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || Gravid med tvillingar efter många upprepade missfall
  • LisaVäntar

Dagonatt: jaha :) skönt att de har koll på er, när blir nästa koll med tanke på det de sa då? Är så nervös för nästa vecka, är rädd att de bara ska ge mig nåt extra UL och tycka att det räcker med det..

Odd: gullig liten sak! Jag fick ingen bild igår, men det är vansinnig skillnad, nu ser den ut som en riktig bebis!

Together: min totalt okvalificerade gissning är flicka :)

• M I M M I

Together wow redan rul, grattis!! Jag har ingen aning om bilder o kön, men jättegrattis till lyckat rul!! Kram på dig

• Bellas7

Grattis alla till lyckade ul. Dagochnatt grattis till prinsen och vecka 23. Nu överlever ju 50%. Sen går det fort upp till 100%. Men du lär så gå alla dina veckor. :)

Togheter jag gissar på pojk, ser ur som en liten klämd pung :)

• Pandoras box78

Hej på er. Kikar in lite snabbt för att meddela att lillebror föddes i söndags. 4 veckor för tidigt med kejsarsnitt. Båda jag och han ligger inlagda, så jag återkommer med mer info när jag är hemma igen. Vi mår efter omständigheterna iaf bra Kram på er.

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥ BF 20120614 ♥♥♥
  • Odetta
    Pandoras box78 skrev 2012-05-16 22:38:51 följande:
    Hej på er. Kikar in lite snabbt för att meddela att lillebror föddes i söndags. 4 veckor för tidigt med kejsarsnitt. Båda jag och han ligger inlagda, så jag återkommer med mer info när jag är hemma igen. Vi mår efter omständigheterna iaf bra Kram på er.

GRATTIS!!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • M I M M I

Oj, grattis pandora, skönt att ni mår bra! Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma