• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • M I M M I

Nej vad jobbigt Oddetta!! Håller tummarna även för dig, kram

• Dag och natt

Hoppas att det går bra Odetta!! Håller alla tummarna och hoppas att det ska sluta lika bra som det gjorde för Lisa!
    _ _ _

Glömde förresten berätta igår att sambon fick känna de första sparkarna utanpå magen i går.  Det känns kul att han kan vara mer delaktig nu! V 23+0 i dag.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 23+
  • LisaVäntar

Neeeeej!!! Håller så hårda tummar för dig odd, hoppas du får komma in snabbt och kolla... Det är vansinnigt plågsamt att inte veta!!

• LisaVäntar

Hur kommer det sig att du fick TUL dagonatt? Mysigt att veta könet och kunna planera lite :) grattis till en söt pojke!

• Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-05-16 08:03:49 följande:
    Håller tummarna hela dagen! Hut mycket blöder du? Ont?

Har inte kommit mer blod, men har ont brännande känsla över livmodern och ont i ländryggen...och mindre illamående.

Fan så nervös jag är...vill inte ha ett till mf...och inte såhär sent! Den är ju rätt stor nu. När jag fick MA i v16 blev jag ju skrapad och alla dem andra mf har hänt innan full v6...hoppas hoppas hoppas att Lillgrodan lever och att det går bra hela vägen, orkar inte med det här
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • LisaVäntar

Hur långt har du gått? Mitt illamående minskade vecka 9.. Och ont i både mage och rygg har jag haft mycket!

Ta inte ut något i förskott, de sa till mig att hälften som kommer in med blödningar åker hem och är fortsatt gravida.. Lider med dig!!

• Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-05-16 08:21:17 följande:
    Hur långt har du gått? Mitt illamående minskade vecka 9.. Och ont i både mage och rygg har jag haft mycket!

Ta inte ut något i förskott, de sa till mig att hälften som kommer in med blödningar åker hem och är fortsatt gravida.. Lider med dig!!

Är i v9....8+2. Hoppas du har rätt, kram!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma