Plus igen efter mf/ma
Längtan: tog du bilderna samma tid på dygnet? Min mage är större på kvällen så för att inte skrämma upp sig själv så ta alltid samma tid!
jag tycker din mage ser stor och fin gravid ut!!
Längtan: tog du bilderna samma tid på dygnet? Min mage är större på kvällen så för att inte skrämma upp sig själv så ta alltid samma tid!
jag tycker din mage ser stor och fin gravid ut!!
Tycker din mage är helt perfekt gravid! Slappna av och njut så kommer du se att allt blir bra! Har en kompis som blev flyttad 5 dagar bakåt även om hon hade 100% koll på när hon hade ÄL! det är vanligt att bli flyttad 1 vecka i båda hållen utan att något är fel med bebis!
Tror nog odd vet något som inte vi vet!
Odd det där va inte just! Jag/vi vill oxå veta!!
Kan det vara så att det gick hur bra som helst för happiness!!??
Ligger ju i sängen konstant så det är sambon som står för alla inköpen, på lunchen idag va han och handlade det viktigaste och det jag ville ha
när han kom hem och stod och fixade fruktsallad till oss fick jag bara ett JÄTTE SUG efter dammsugare! Ni vet dom där gröna som man äter
har inte ätit sånna på typ 1 år så jag sa det till honom och vipps så kastar han in ett paket med dammsugare till mig! Ibland verkar han förutse mina cravings!
underbara sambo!
Dagens lyckliga gravida kvinna har han hemma idag ;) men igen oboy för mig, för sött men dammsugare går bra!
Happiness en lite tös! Tänk att jag hade på känn att just du skulle ha en liten tjej i sin mage! Och grattis till så fiiiiiiina bilder!!!
Var på väg att skriva att du fick veta att det var en flicka men ångrade mig, kan bli lite fel om det hade varit en pojke! Ja ös på bara med allt rosa! Här öser vi på med blått och sambon kan inte vara gladare över att det är en pojk! (mig spelade det ingen roll bara den lever och mår bra!)
Grattis till super fina siffror!! Och vilken fin bild ni fick! Ja nu är det nog dax att berätta!