Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Sötfilur;

Nej ja fattade precis va du mena! O de va perfeeekt! Så de ska inhandlas ;D Mycke som går i svart/vitt o me stjärnor här hemma så de blir liksom en helhet då.. wonderful! Tack så jääättemycket för tipset, riktigt gulligt att du tänkte på mig!

Kramar!
  • needtobreathe

Ang spjälskydden i mumin.. jag tycker mumin är sååå tråkiga! Haha, men de verkar ba va jag ;) Gillar Pingu o Laban serien bättre isåfall om ja ska välja ngt.. färgerna på Laban passar mig bättre, svart/rött o så ;D Pingu turkos/brun (vagnen är brun..) men vi får se.. tycker de e så tråkigt när allt e Mumin/Laban/Pingu/Tummen osv, de har ju nästintill alla på sina vagnar/sängkläder/kläder osv.. jaja, bara så jag tycker! :)

• needtobreathe
    färnik skrev 2011-02-23 12:37:20 följande:
    Pingu är ju söt! Hjärta

Vårat spjälskydd är av vitt "våffeltyg" och över 15 år gammalt. Kanske inte det roligaste man kan tänka sig, men det funkar. Skrattande
    Haha jaa, jag sa ju de ;) Laban o Pingu är mina favoriter om ja måste välja! :D

Nä men man ska ha de man gillar, så äre ba! Jag ska ha svart me stjärnor på! Lovely! Cool
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-23 12:48:02 följande:
    Vad har du köpt för vagn sofy? Nyfiken vad alla har köpt för vagnar.

Jag kommer nog använda den vagnen jag köpte nu då jag fick barn 2008, En Bugaboo den är bra och jag är nöjd med den och den ser ut som ny.
    Brio sing :) Passar oss bäst.
  • needtobreathe

Alltså ni som har barn sen innan som kan de här..

När ja får SD nuförtiden (mensvärken är mer eller mindre konstant) så känns de liksom hm.. vet inte hur jag ska förklara, men som ett "tryck" över bröstet, får lite hjärtklappning och blir kallsvettig under tiden.. sen går det över.. why?!

• needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 13:25:23 följande:
    Vet inte kan inte svar men jag tycker du ska kolla upp med hjärtat din
    Haha, de är inget me mitt hjärta! :p
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-23 13:26:02 följande:
    Heja Elias!!! Duktiga, duktiga killen!!

Happi; wow, nu är det nära. Jag bangar inte på det där med föräldrakooperativ. Jag kan jobba där heltid, det är lugnt... ;)

Jag måste också få hålla med dig Sofy. Laban äger!! ;) Är inte så mycket för det där puttenuttiga, ens om jag hade fått en tjej. Får jag en tjej någon gång blir det nog mer tuffa kläder tror jag, och rosa lär nog lysa med sin frånvaro i garderoben, såvida barnet inte misstycker förstås....
    Haha jaa! ;) Nä ja är inte heller de.. usch, jag är så glad för att vår första blir en grabb! (Ja, jag tänker säga så!) sen allt snack om genus hit o dit o fan o hans moster.. orkar inte! Men då kan vi leka me bilbanor o allt sånt som jag älskar (lekte aldrig me dockor när ja va liten, hatade klänningar..), spela hockey o allt sånt (ja, damhockey finns men nej, de är fan inte samma sak, hahah!) o som du säger.. får vi en tjej nästa gång så nä, inge rosa pluttinutt me volanger o spets.. jag kräks på det! Tror de blir en grabbig grabb de här, me mig som mamma o me charlie som pappa, hahaha ;) Men när han blir äldre o väljer själv får han la välja va han vill, men när ja väljer så blire på mitt sätt ;D
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-23 13:32:03 följande:
    Du det där tycker jag du ska kolla upp... hjärtan ska man inte leka med.
    Det KAN också vara så att du får en påverkan på vagusnerven.. en lååång nerv som går genom hela kroppen och rätt nära livmodern... När de satte in min kopparspiral så reagerade jag med en vagusreaktion... typiskt med kallsvettning, illamående och lite yrsel..  Nu hände lite mer saker med mig men det är ett rätt vanlig reaktion..

Kolla upp tycker jag iaf...=)
    Hahaha, nu pratar du me hon som hatar att söka vård för minsta lilla ;) Jag tror de här är heeelt normalt (som allt annat vid grav, haha!) o tror därför de tillhör.. tänkte ba om nån som fått barn innan känner igen känslan vid SD eller om de bara är mig de är fel på.. isåfall kanske ja kan överväga att kolla upp det nångång framöver.. ;D
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-23 13:44:10 följande:
    Ohh men du! Jag såg att de har massor med städgrejor och garderober att rensa på sjukhuset! skynda skynda!!

Flört
    HAHAHAHAH fantastiskt roligt hurru du ;)

Cool
  • needtobreathe

Jag ooooorkar inte i ert tempo! Haha! ;)

Men Pancakes, haha jag är inte tjejig av mig alls, aldrig umgåtts me tjejer o haft tjejpolare så, några ytliga bara - annars är min bekantskapskrets full av killar! Har så svårt att umgås med tjejer, alltid haft.. men så när jag fick min ADHD diagnos förklarade det en del ;) Fick den varianten som kallas "toyboy" - alltså pojk-adhd då, mer utåtagerande osv som killar är. Var helt tokig som liten o är (var?) fortfarande.. sjukhusen har varit mitt andra hem för diverse brutna ben, armar o skit, klättrade i träd (ramlade ner o bröt foten, sket i de o lekte på som vanligt, haha!), lekte me bilar, u name it.. när jag träffade min man första gången för flera år sen på en fest sa dom att ja va som en i gänget, dom såg mig inte som en tjej.. orädd, framåt, galen.. ja.. inte tjejig för fem öre.. därför har ja alltid "önskat" en kille som första barn för jag TROR jag har lättare o relatera till det då på någe vis.. mer "min" grej liksom.. har spelat fotboll, hockey, kört utförsåkning, spelat tennis o ja.. de ska bli kul o få leka me bilbanor o sånt, ja är så lättroad när de gäller sånt haha! Kan sitta i timmar! De här med att pyssla, sy o göra "lugna" grejer är inte alls my cup of tea.. men man anpassar sig väl till de också om man får en tjej nångång ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma