kajsalisa skrev 2011-02-23 13:26:02 följande:
Heja Elias!!! Duktiga, duktiga killen!!
Happi; wow, nu är det nära. Jag bangar inte på det där med föräldrakooperativ. Jag kan jobba där heltid, det är lugnt... ;)
Jag måste också få hålla med dig Sofy. Laban äger!! ;) Är inte så mycket för det där puttenuttiga, ens om jag hade fått en tjej. Får jag en tjej någon gång blir det nog mer tuffa kläder tror jag, och rosa lär nog lysa med sin frånvaro i garderoben, såvida barnet inte misstycker förstås....
Haha jaa! ;) Nä ja är inte heller de.. usch, jag är så glad för att vår första blir en grabb! (Ja, jag tänker säga så!) sen allt snack om genus hit o dit o fan o hans moster.. orkar inte! Men då kan vi leka me bilbanor o allt sånt som jag älskar (lekte aldrig me dockor när ja va liten, hatade klänningar..), spela hockey o allt sånt (ja, damhockey finns men nej, de är fan inte samma sak, hahah!) o som du säger.. får vi en tjej nästa gång så nä, inge rosa pluttinutt me volanger o spets.. jag kräks på det! Tror de blir en grabbig grabb de här, me mig som mamma o me charlie som pappa, hahaha ;) Men när han blir äldre o väljer själv får han la välja va han vill, men när ja väljer så blire på mitt sätt ;D