Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2011-02-23 21:05:39 följande:
    OM det nu är så att det är fostervatten så kommer det inte sluta droppa/forsa/rinna/sippra utan det håller på hela tiden. Om man råkar kisa på sig eller att det kommer en rejäl flytning då är det ju bara vid ett tillfälle sen slutar det. Men jag tycker du ska ringa oavsett och åker du in ska du ta med dig dina blöta trosor i en påse. De kan köra lackmuspapper och se om det är fostervatten som kommit. Lova nu att du ringer!
    Pappret va blött igenom.. de smulade bara sönder nu när ja tog bort de.. la i dubbelvikt två ark eller va man ska säga, hittade trosskydd som ja la i nu istället.. avvaktar o ser om de blir blött igenom om de fortsätter eller slutar.. ger de en stund till iallafall.. sen lovar ja att ringa! Men trosorna torkar väl? :( Kan dom se ändå?
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-23 21:09:31 följande:
    Sofy, när mitt vatten gick sipprade det också bara, så du bör nog åtminstone ringa och prata med förlossningen. Lyssna nu på alla förnuftiga kvinnor i den här tråden... ;)
    Hahaha ;) Skulle jag vägra att ringa in? Nää, ni känner väl mig? ;) Haha.. envisast i stan! Vill inte va till besvär.. men avvaktar nån halvtimme nu me trosskyddet så får ja se hur de artar sig i det då.. sen ringer jag, isåfall! ;D Mer mensvärk har ja iafl i ryggslut nu men kanske ba e stressen som blev.. vene..
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-02-23 21:15:55 följande:
    Men så läser jag om Sofy och glömmer allt, är det vattnet har du ringt!!! åhhhh
    Neeej nej här kör vi förnekelse in i de sista.. vattniga flytningar kanske? =) Vi får se.. jag avvaktar lite till o kollar trosskyddet sen..
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-02-23 21:19:51 följande:
    Men åhhh du e galen ;) nu vågar jag inte lägga i från mig datorn!!!!!
    Hahahaha jodåå, du kan sova så gott så för här blir de ingen februaribebis inte ;)
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-02-23 21:23:59 följande:
    är det inte bättre att du ringer in, de får konstatera vattenavgång och kanske stoppa förlossningen? och sen hålla koll på infektionsvärden istället för att du kommer in och måste få ut din son kanske redan inatt för att du är envis och inte vill kolla upp det och kommer in försent? Envisa flicka! ;)
    De är ingen förlossning på g här! ;) Hans huvud e ju inte fixerat ens.. då kan dom väl inte komma ut? Så sa min BM iallafall! ;D

Har ju trosskydd nu så får se om de blir blött igenom.. eller om de bara lägger sig på.. då kanske de ba är vattniga flytningar.. men lovar o ringa innan 23 ikväll om de fortsätter! Lovar lovar!

Däremot trycker han ner huvudet som fan nu så de ilar så in i... fifan va ont de gör! Men annars nä, inga värkar eller SD ens.. så bebis trorja inte på ;D
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-02-23 21:30:21 följande:
    Sova? ? ? ?  du måste skoja , jag vågar ju inte ens kolla in någon annan tråd väntar hur det går för dig!  =)
    Hahahaha de blir ingen februaribebis här, så äre bara! ;) Jag loooovar! Så kika runt i dina trådar du! :D
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-02-23 21:39:52 följande:
    nej är han inte fixerad kanske du måste åka in till förlossningen i LIGGLÄGE! Du är ju verkligen hopplös! HAHA. Ja din förlossning har nog börjat.. Först vatten, sen starkare sd och nu trycker neråt... Du är ju lite rolig du!
    Hahahahaha men va! Ja han trycker ner huvudet ja ;) Men inga SD eller ja de va på dan de, inget nu.. bara mensvärk i ryggen.. o vattniga flytningar! :D
    mallanis skrev 2011-02-23 21:36:15 följande:
    Hur går det då? Fortfarande läckande?
    Jadå de sipprar på här :)
  • needtobreathe

Hahahahah guuuud va ni håller på tjejer! Har sökt runt lite här nu o kommit fram till att vattnet känns varmare mellan benen än vanlig flytning ;) Såå.. så långt är ja me i matchen! Men resten nja! Han va ju icke fixerad igååår! Så de trorja minsann inte han är idag heller.. men jaja jag ska ringa! Och dom kommer säga "Vattnig flytning stanna hemma för guds skull kvinna o kom inte in o stööör oss mer!!!" ;)

Neeej Mallanis de blir ingen februaribebis här! Han är beställd till slutet av mars men egentligen inte förrän april ;)

• needtobreathe
    Happiness skrev 2011-02-23 21:48:04 följande:
    Haha...vilken fars...jag skrattar ihjäl mig...HAha ja det du beskriver låter ju onekligen som en förlossning..mer på pricken kan det väl inte bli?
    Hahahahhaaha jaa de va faktiskt väldigt kul! Dock inte mig de handlar om.. så vem? ;) Jag har bara en bebis som trycker ner huvudet för o jäklas o inga sd ;) Men ont i ryggen! :D
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-02-23 21:50:54 följande:
    VEM kan banka in förlossningsvett i vår kära SOFY???? Kvinna du ligger snart halv eller helnaken och föder barn! :) och inte i april!
    Hahahahhaa ingen?! Min man han säger inte mycke.. han ligger o glor film här bredvid o säger som jag "Du määrker om vattnet går, då forsar de ju" Klok man de där ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma