Plus igen efter mf/ma
Håller tummarna stenhårt Sofy!
Håller tummarna stenhårt Sofy!
Visst är det härligt Cat?! Önskar verkligen att alla i den här tråden kommer få uppleva det.
Ja, tänkte precis på det Happy. Mår du bättre nu, eller fortfarande lika illamående? Jag är totalt inaktiv också, men ska väl ta tag i det snart antar jag. Ska till BM imorgon. Ska bli spännande att se vad hon (och vågen) säger...
Jag mår oförskämt bra Happiness. Oron har lagt sig, nu när magen växer och jag dagligen känner sparkar och fysiskt sett så känner jag mig som vanligt. Nästan... ;) Bor på femte våningen, utan hiss, och det börjar bli vansinnigt flåsigt att ta sig upp dit. Bra bekymmer antar jag... Är fortfarande på BMG, och stortrivs. Skönt att höra att du mår bättre. Förstår att det måste varit jobbigt. Du är en riktig kämpe. Stooor kram!!
Härligt det låter Sugarrush!
Hej finingar!
Besök hos BM idag och allt såg finfint ut. Fick höra bebisens hjärta och det låg så fint på 152 bpm. Dock är mina järnvärden lite låga, så imorgon bär det av till apoteket för att inhandla järntabletter. Det är tydligen rätt vanligt att man behöver det efter v 20. Vad är er erfarenhet?
Sofy: Fortsätter hålla alla tummar så hårt jag kan!
Gud vad spännande att det snart är bebisdags för dom första på bf-listan. Sen kommer det bebisar i en strid ström efter det. Antar att vi måste skapa en fortsättningstråd så småningom för dom som har fått barn?! Vore kul att kunna fortsätta hänga ihop då också och nojja oss över bebisar som skriker för mycket/för lite, sömnlösa nätter, onda bröstvårtor, envisa gravidkilon mm. 
Havsklippan: Den där bf-listan har en tendens att försvinna låååångt bak på bara några dagar. Vi är ju så himla flitiga här inne. Bra att du tog fram den.
Ska genast fixa och lägga in i trådstarten, även om det kommer dröja ett tag tills vi bli aktiva där!