Plus igen efter mf/ma
Cat och Påvägmotsyskon; lycka till idag!!!
Cat och Påvägmotsyskon; lycka till idag!!!
Grattis Cat!! Härliga nyheter!! Håll tummarna för mig imorgon bitti, då är det min tur. Börjar bli nervös nu...
RUL såg fiiiint ut idag. Blev bara flyttad en dag, från nyårsafton till förste jan... :)
Kul att se dig här Nataliesliv. Hur mår du nu för tiden? Du måste vara ganska långt gången nu. Vilken vecka?
Haha!!! Är som du Björnis. Superkåt mest hela tiden... ;)
Tack så mycket Cat. Det känns helt osannolikt bra att allt gått vägen den här gången och att liten därinne växer och mår bra... Röntgensyrran; vi har sagt att vi inte vill veta kön i förväg, men bm sa att hon hade sett vad det var. Senaste veckan har jag dock börjat få känslan av att det är en liten pojke... På väg till Norrköping nu och ska träffa syrrans lilla för första gången. Han är bara 2 1/2 vecka å det ska bli sååå mysigt...
Sällar mig till gänget som håller tummarna för dig Längtan!!
Lycka till imorgon Gemigsinnesro! Du ska se att det ser jättefint ut. Jag gjorde RUL i fredags, 19+0 och har ännu inte känt nåt mer än möjligtvis lite fladder, men liten mådde jättebra därinne. Moderkaka i framkant som blir lite "isolering" och därför svårare att känna sparkar...
Ja, vi oroar och nojjar oss. Inte så konstigt eg med tanke på vad vi alla gått igenom. Den där sköna naiviteten att allt kommer att gå bra finns liksom inte längre. Jag har inte slutat vara konstant orolig förrän ca 2 veckor sedan när magen började synas (v17) och nu förra veckan efter RUL, så mf/ma sätter helt klart sina spår....