Plus igen efter mf/ma
Du behöver inte vara orolig Sofy! Det har gått bra, jag är bara lite trög. Var så trött igår.
Allt såg alldeles utmärkt ut, våran lilla levde och mådde bara fint, datumet från KUB:en visade sig stämma också. (23 mars alltså, 18+1 idag) På bilderna framifrån såg bebis ut som Grinchen, så det blev tydligen nya "arbetsnamnet".
Tyvärr fick vi inte reda på könet, bm sa sig inte vara kvalificerad nog att se det. Vi fick dock se rätt bra in mellan benen, och inte såg vi ngt som kunde likna en pung inte, men jag är tveksam till om vi vanliga dödliga kan bedömma det.
Men vi tror fortfarande att det är en flicka därinne.
Bilder finns här:
4.bp.blogspot.com/_qXq_lize1Lk/TMB54_6qlTI/AAAAAAAAC0o/UG-P5KdROWw/s400/090512+3928.jpg
1.bp.blogspot.com/_qXq_lize1Lk/TMB5Yd3l_DI/AAAAAAAAC0g/7b556Z1uLzo/s400/090512+3931.jpg
Och om inte allt för lång tid, så kommer vi ha en egen sådan där att lukta på! Men det känns ändå lite vemodigt, för trots att jag nu har en Liten i magen som kittlar mig på insidan mest hela tiden, så kan jag inte glömma de där andra som aldrig fick leva... Älskade och saknade är ni!!
De testar inte igen förän v 25 här?
, men ett par/v brukar jag få behålla.