Plus igen efter mf/ma
Tack gumman var så orolig jag vill inte bli sjuk nu eller ha en sjuk pojk eller en i magen
På vaccinationskortet så står det MMR för vaccinet som är mot bla rödahund. Ser på nätet att det varit med i vaccinationsprogrammet sen 1982.
sorry MPR heter det...
Min son kom också i 35+3. Han var lite mindre än din kille, men inte så mkt. Skedde också helt utan förvarning... Låg på neo två veckor med sond och solning och andningshjälp i starten.
Är lite orolig att denna bebis också vill komma tidigt. Inte för att 35+ är toktidigt, men ändå tidigare än önskvärt. Man vill ju få ha sin lille hos sig och med sig hem, och inte dela han med diverse sjukhuspersonal i dagar/veckor. Förvisso bra att de finns där och kan sitt jobb, men det var ju liksom inte så man föreställt sig att starten på föräldralivet skulle vara....
Skönt att lillkillen mår bra och växer i vart fall!! Då kommer ni snart hem!
Hm jag tror jag oroar mig lite tidigt för att denna lill* skall komma tidigt
Är ju bara i vecka 10 än så länge....
Färnevik: Usch för att må så illa
Tur att du fått tabletter så det hjälper lite i vart fall!
Typiskt mig, glömde säga grattis toksnippa.
GRATTIS!!!!! Såg också den lille plutten i din blogg. Supersöt!!
Havsklippan!!
Hipp hipp hurra på din födelsedag. Skall dessutom hålla tummar och tår för att allt ser bra ut i morgon.
Kram

Frustrerande att de räknar olika... Här i Norge räknar de 40+2. Väldigt underligt. Och ingen har hitils någon vettig förklaring...
Havsklippan: Har inga ord.... Ta hand om varandra!!!
Miraclee: Om jag inte mins helt tokigt så var min son också ganska stilla just en period runt vecka 23 har jag för mig. Som Happiness säger så käns det ju inte alls så mycket när den lill* sparkar bak mot ryggen. ¨
Och Krya på dig!!! Influensa är inte kul
Ego: Själv så är jag lite irriterad för att jag redan har halsbränna... Ok att jag har lite stressmage annars, men halsbränna såhär tidigt tycker jag är löjligt
Är lite trött och gnällig idag känner jag. Fick inte sova i natt. Var det inte sonen son var uppe och hostade så var det jag som var uppe och kissade (bägge sakerna väckte mig). Sambon bara jobbar och jobbar och jag känner mig lite ensam och övergiven, samt bekymrad över min sambo som har allt för mycket att göra just nu.
Dagen innan julafton har jag gått 12 hela veckor!! Hurra!. Har redan en liten kula tycker jag (Hmr eller nja, lite tjock på mitten liksom
). Lite mysigt. Men det känns lååååångt till RUL i februari. Skall be BM lyssna på den lill* när jag skall dit 3e januari.
Har sett din mage i magbildstråden. Jättefin! Hade en ganska liten mage med sonen också. Den började bli lite synlig först i vecka 25, för andra altså, jag lade märke till den tidigare
). Magen jag fått redan nu är förvisso ganska rund, men nog mest bara gaser än så länge. Hi hi. Magbildstråden får vänta lite tills den är mer "bebismage" och lite mindre "gasmage"
Ja bebisen har nog både ändrat läge samt tar det lite lugnt så den kan tjocka på sig lite eller helt enkelt bara vilar sig i form för ordentliga karatesparkar på urinblåsan i nästa vecka ![]()