Plus igen efter mf/ma
Saftis synd på mammabyxorna men ändå skönt att bara få ta det lugnt ett tag för sen när den lilla kommer så blir det mycket mindre av den varan.
KMW håller tummarna för dig idag
!!
Grattis till lyckat kub KMW
!!
Javisst: Lycka till hos BM. Jag vet hur det är med en otålig man. Min föreslog kejsarsnitt här för någon dag sedan bara för att han skulle veta vilken dag hon kommer
.
Javisst ett stort grattis till er lilla flicka! Hoppas att ni alla mår bra. Kram
Javisst här rinner tårarna.. åh vad jag är glad att allt gick bra tillslut! Kram till er ![]()
Plutten hur går det för dig
?
Plutten, tack för en uppdatering
. Håller tummarna att det drar igång på riktigt snart!!
Plutten: Min väninna fick rådet att göra hinnsvepning själv varannan till var tredjedag. Hennes vförlossning kom igång ca 10timmar efter 2a hinnsvepningen. Men det verkar ju iaf som din kropp har reagerat på första hinnsvepningen
.
plutten kom ihåg att det kan gå snabbare med barn nr 2!! Så städa inte förlänge så att du behöver föda i hallen
. Håller tummarna för dig och ser fram emot en uppdatering ![]()
Ang föda i hallen så var det exakt det min kusin gjorde med sin 2a. Hon tänkte att det skulle ta lilka lång tid som nr 1, men ack så fel hon fick. 2timmar efter att vattnet hade gått så var lilla flickan ute. Å en ambulans kom fram precis i slutskedet bara för att konstatera att mamma och barn mådde bra.
Plutten ett STORT grattis
. Haha vad lustigt att du födde hemma eftersom jag skrev att det kunde hända
. Skönt att allt gick bra! Kram
Jag har BF 7sept så har 49dagar kvar idag.. vill att tiden ska gå fortare. Tycker att det kryper fram..
Ang jobb så kommer jag jobba så länge jag orkar, dem flesta på mitt jobb har jobbat hela vägen fram å jag hoppas kunna göra samma sak
. Har precis haft 4 veckors semester så känner mig ganska utvilad!
Kan vi inte skippa allt skit i den här tråden?!? Det är så trist med stämningen som blir. Denna tråd handlar om oss som fått plus igen efter MF eller MA. En tråd där jag tycker att vi ska peppa och stötta varandra genom graviditeten. Inte slänga skit på varandra och dra in trams från andra trådar eller privata bråk som inte hör hit.
Själv går jag nu in i vecka 37
! Vill bara snabbspola tills den lilla är här, längtar sååå mycket!!