Inlägg från: disturbed |Visa alla inlägg
  • disturbed

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2012-01-31 19:06:55 följande:
    Ha inte dåligt samvete... det finns så mycket puckade föräldrar där ute, blir matt när jag hör vad A har att berätta ibland.
    Du gör mer än nog! Du är bara van att kunna göra ännu mera...
    Men asså, måste A dra upp mig som exempel hela tiden? Hahaha!

• disturbed
    Mamma till W skrev 2012-01-31 19:26:30 följande:
    Dag och natt: det tråkiga är ju att mct kommer lysa med sin frånvaro när busarna är på utsidan. ;)
    Då lyser vi me närvaro hos henne efter nåra veckor Inga konstigheter! Haha! 

Vi flyttar till radhuset nästa vecka!  
  • disturbed
    Mamma till W skrev 2012-01-31 19:33:35 följande:
    Åh vad härligt Sofy! Visa bilder på huset sen! :)
    Absolut! Före och efter kommer upp Haha! Ni M Å S T E komma dit ju! När nya bebisen kommit o ni vant er.. hinner inte ses något innan? 
  • disturbed
    Mamma till W skrev 2012-02-05 08:17:58 följande:
    Ja det är härligt! Bara 4-5 v kvar!
    Hej, segpropp!

Jag tänkte om du kunde kika i din kalender för år 2017.. har du tid då den 16e maj tror du? ;)

• disturbed
    Mamma till W skrev 2012-02-05 10:07:29 följande:
    Disturbed: jag säger ju att jag kan alla dagar! :) att du vågar fråga om 16 maj. Tänk om det skulle vara på en helg- då är du fullt upptagen med att fira bröllopsdag (ja jag vet att ni gifte er 15 maj men man tar ju det som är närmast en helg). ;)
    .....

"Jag kan alla dagar utom måndag-söndag för jag har BM, MVC, jobb osv.." HAHAHA!

Och jag ser såååå dåligt.. va skrev du? Fira? Vad är det? Fira vadå? Gör man sånt?

Jag är inte mycke för sånt..... hahaha! Och vill helst inte komma ihåg att det är 2 år (!!!) vi varit gifta i år.. 2 år me den galna snubben! Hahaha!  
  • disturbed
    plutten02 skrev 2012-02-07 22:00:31 följande:
    Måste fråga er här inne...
    Den där sex biten... Ni som mått bra och så hur länge har ni haft sex???
    Enda fram till förlossning.
  • disturbed
    Dag o Natt;

Var det en läkare på Spec ni träffade alltså? Suck. Orkar inte ens kommentera bemötandet. Vart var det? :/

Absolut, FÖR många UL "bara för att.." ska ju inte göras, men om det finns skäl till det så är det ju så. Vi gjorde ju MÅNGA UL/VUL me Devin. Över 20 st totalt blev det me diverse komplikationer, o de är inga större fel på honom - en aningens vild bara. Haha! Jag är vänsterhänt trots ETT UL och ingen annan i släkten är det, märkligt ;)  
  • disturbed
    Dag o Natt;

HAHAHA! Jamen då förstår jag!! Jag träffade en RIKTIG idiot också på vanliga MVC. Det var i 6+ något, hade blödit massor vid flera tillfällen då redan, bad om få göra ett gravtest. Det var positivt men inte STARKT, svagt rosa bara. Jag frågade varför de va så, och om de isåfall varit ett MF igen eller ngt. Hon sa "Ja, de kanske det är. De är ju inte bra alls att blöda, så jag skulle tro på MF!" - Jag blev skitledsen och orolig. Frågade om de va dåligt att de inte va så starkt, om det var avgörande "Ja, ett såhär svagt streck talar ju inte för någon bebis" 

.......

Bad sen vanliga BM titta och frågade va dom ansåg. "Inga konstigheter, de kan ta ett tag innan de blir ett jättestarkt streck om det ens blir det, men det har inget med utgången av graviditeten att göra. Bry dig inte om vad läkaren sa, hon vet inte hur dessa test fungerar.."

BRA att uttala sig sådär då? Idiooooooooot!!

Be din BM skriva en remiss till Spec me tanke på din Hypotyreos (det var de väl? Underfunktion?) lite virrig. De kan specen ta hand om och då hamnar du automatiskt där.

Vi gick ju hos Ragnhild på Ultragyn hela vägen också o gjorde VUL/UL varannan vecka. Tillhörde Specen från v 24 o gjorde UL + TUL var 4e vecka där + alla komplikationer me hyperemesis så de blev massvis på gynakuten också. Sen gick vi på Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen också, dom va kanon!!! Aldrig nån stress, supernoga o trevliga!  
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma