Plus igen efter mf/ma
Inne i v 11 nu, 10+0. Går undan denna gång..
Inne i v 11 nu, 10+0. Går undan denna gång..
Men söta Dag o Natt ;) Mimmi menade progesteron eller så.. Hihi.. Skönt att du mår bra och va fort de går!!
Håller tummen!!!
Då ere dags att joina här igen då ;) Nu väntar jag en liten som beräknas i juni -13 med min "nya" kille. Är väl i 5+ nu nått sånt.
Heja heja mimmi!! Äntligen!
Ååååh grattis!! Nu fortsätter vi hålla tummen!!!
Acure; Håller tummarna att allt e ok! Jag blödde ju mängder me Devin.. Lycka till, hör av dig när du orkar! Kramar!!
Nu börjar ja bli orolig Acure :(
Åååh spännande Lisa!!! Håller tummarna, tänker på dig/er. Lycka till nu!
Är du säker på att det är mensen då, redan? :(
Acure; Är det brunt? Då är det nog "bara" rester som kommer ut, eftersom du har haft en blödning innan.. Jag hade också massa brunt emellanåt när jag haft mina blödningar.. Blir de färskt rött igen skulle jag kolla upp det dock :) Kram!
Lycka till idag, Lisa!! :D
Acure; Jadå, jag är.. Ligger inne på sjukan med äggledar och livmoderinfektion, en riktigt kraftig sån :(
Vår lilla bebis påverkades troligen av medicineringen vid min hjärnhinneinflammation i v 7+ och slutade därför växa. På VUL i v 9+3 var den endast som 7+1. (VUL v 5+5 mättes den till 5+6.. Ngt var uppenbart fel mao) så i fredags fick vi avsluta graviditeten med skrapning, och idag vaknade jag upp med sån vidrig smärta o kunde knappt röra mig.
Gynakut, vul som visade maaassa rester, och infektionerna då. Nu ligger ja me antibiotikadropp o smärtlindring, ev ny skrapning men infektionen måste va under kontroll först ;(
Magen svullnade upp enormt, såg höggravid ut, usch! Jag vill inte bli steril, livrädd för det!
Hur mår du, blödningarna?!'
Tack fina Lisa, men först och främst STORT grattis!! Va skönt att allt gick bra och jättefint namn ni valt! :D
Jag e bara rädd för det, har inte vågat fråga faktiskt. Inte än. Infektionen satt ju överallt o verkade va väldigt kraftig. Jag åkte ju in - förvisso 8-9 tim efter smärtan startade och antibiotika intravenöst sattes in 11 tim efter men de borde då fan vara i tid för att inte förstöra fertiliteten pga ärrvävnad på äggledarna :( Ska fråga läkarn på ronden iaf, o få lite mer info när de mest akuta lugnat sig.
Kram till dig o lilla familjen!!