Inlägg från: disturbed |Visa alla inlägg
  • disturbed

Plus igen efter mf/ma

Inne i v 11 nu, 10+0. Går undan denna gång..

• disturbed
    M I M M I skrev 2012-03-20 06:49:31 följande:
    Hej lisa! Kul att du är här igen, och grattis! Jag håller verkligen tummarna!

Disturbed härligt, redan v 11!! Hur mår du? Tar du medicin även denna grav?
    Jag mår ok, zombietrött och illamående. No, tar ingenting denna gång... 
  • disturbed
    M I M M I skrev 2012-03-20 11:12:24 följande:
    Jag har inte sett någon separat statistik för Ivf för oss med långa mf, finns det? Annars säger man ju generellt att Ivf inte minskar mf-risken.. Vi får se..

Disturbed får jag fråga hur det kommer sig? Att du inte tar medicin menar jag..
    Fick reda på att jag va gravid v 6+, ringde min läkare och efter vul i 8+ så tyckte hon inte de behövdes. Inte vart nåra problem hittills, och den växer exakt som den ska. Känner inget behov av det heller nu, är inte orolig alls denna gång.. konstigt nog..
  • disturbed

Men söta Dag o Natt ;) Mimmi menade progesteron eller så.. Hihi.. Skönt att du mår bra och va fort de går!!

• disturbed
    JoWiAn skrev 2012-03-21 17:00:36 följande:
    DISTURBED: Har en fråga till dig men kommer inte in på din sida så jag kan skicka meddelande...
    Woooops! Jag ändrar lite nu så kan du maila sen
  • disturbed
    KMW skrev 2012-06-03 21:52:38 följande:
    Hej tjejer! Hoppas ni har haft en bra helg. Jag har precis kommit hem efter en eftermiddag på spa med tjejerna. Fantastiskt!
    Imorgon har vi tid för KUB-UL 11.00. Håll tummarna!
    Jag är egentligen inte så nervös för själva KUB-resultatet utan mer för om det ens fortfarande finns nåt levande därinne. Har ingen bra känsla alls...
    Håååller tummar o tår här! 
  • disturbed

Då ere dags att joina här igen då ;) Nu väntar jag en liten som beräknas i juni -13 med min "nya" kille. Är väl i 5+ nu nått sånt.

• disturbed

Acure; Håller tummarna att allt e ok! Jag blödde ju mängder me Devin.. Lycka till, hör av dig när du orkar! Kramar!!

• disturbed
    M I M M I skrev 2012-10-12 13:41:28 följande:
    Det ser inte ljust ut här, mensen är på
    Ingång och testet är neg. Helvetes jävla skit!!!!!
    Men neeej Gråter Är du säker på att det är mensen då, redan? :(
  • disturbed

Acure; Är det brunt? Då är det nog "bara" rester som kommer ut, eftersom du har haft en blödning innan.. Jag hade också massa brunt emellanåt när jag haft mina blödningar.. Blir de färskt rött igen skulle jag kolla upp det dock :) Kram!

• disturbed

Acure; Jadå, jag är.. Ligger inne på sjukan med äggledar och livmoderinfektion, en riktigt kraftig sån :(

Vår lilla bebis påverkades troligen av medicineringen vid min hjärnhinneinflammation i v 7+ och slutade därför växa. På VUL i v 9+3 var den endast som 7+1. (VUL v 5+5 mättes den till 5+6.. Ngt var uppenbart fel mao) så i fredags fick vi avsluta graviditeten med skrapning, och idag vaknade jag upp med sån vidrig smärta o kunde knappt röra mig.

Gynakut, vul som visade maaassa rester, och infektionerna då. Nu ligger ja me antibiotikadropp o smärtlindring, ev ny skrapning men infektionen måste va under kontroll först ;(

Magen svullnade upp enormt, såg höggravid ut, usch! Jag vill inte bli steril, livrädd för det!

Hur mår du, blödningarna?!'

• disturbed

Tack fina Lisa, men först och främst STORT grattis!! Va skönt att allt gick bra och jättefint namn ni valt! :D

Jag e bara rädd för det, har inte vågat fråga faktiskt. Inte än. Infektionen satt ju överallt o verkade va väldigt kraftig. Jag åkte ju in - förvisso 8-9 tim efter smärtan startade och antibiotika intravenöst sattes in 11 tim efter men de borde då fan vara i tid för att inte förstöra fertiliteten pga ärrvävnad på äggledarna :( Ska fråga läkarn på ronden iaf, o få lite mer info när de mest akuta lugnat sig.

Kram till dig o lilla familjen!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma