telgebo skrev 2011-03-04 14:23:51 följande:
har jag sagt att dom är döda? Nej. har jag nämnt nåt om vårdnadstvist? Ja där har du svaret, jag har vart med om samma sak som Odd ungefär ända skillnaden är att jag har mina i sverige och inte i USA. En pappa som vann vårdnaden och jag får se mina barn 2 timmar i veckan och är mer so en lektjej för dom än mamma och pppan påstår skit om mig och har via socidioter fjäskat sig til skyddat boende så jag vet inte ett sn´mack vad dom bor kan inte ringa, vet inte vilket dagis flickorna mina går på eller skola min son går på och barnen säger ingte. Vi har gått igenom 2 instanser men nää han har eskild vårdnad och barnen ska bo där och jag blir straffad för han påstår att det ena och det andra när jag ville skiljas i uppsåt att jävlas och det stod tog såna här poropiationer och sedan har han spätt på det genom att en annan påstår att jag försökt göra saker mot min dotte rosm är så jävla löhn så det finns inte för att skydda pappan att domen skulle bli ändrad till min fördel i stora instans genom att påstå att jag försökt tända eld på barnen, jag har haft ett helvete och tror inget mig så kan ni hämta hem domen på TR om ni vill läsa eller så kan ni får min 447 sidiga akt om ni vill läsa själva.
Jag läser gärna den akten. Jag har en sambo som jobbar inom socialtjänsten och att få ett barn familjehamsplacerat alt. egen vårdnad med skyddad adress är SKITSVÅÅÅÅRT.
Har det dessutom drabbbat dig med tre barn?? Det är något du inte berättar för oss, så känner jag rent spontant..
Men kan du förstå att det är svårt att hänga med?! Först nämner du inga barn alls, det här är din enda chans att få egna barn, du ska köpa hundvalp bla bla bla, sen finns det plötsligt inte bara ett utan TRE biologiska barn?!
Att du är rädd att din pappa inte ska bli glad när du berättar att du är gravid? Varför`? För att han har varit med förr?