• MCT79

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-03-06 07:46:23 följande:
    MCT mina symptom försvann någon gång i vecka 8+. Jag minns att just på 9+0 var jag på kafé och undrade varför jag inte alls mådde illa längre. Det enda jag kände då var lite ömma bröst. Och förstoppningen förstås!
    Så det är säkert ingen fara alls.
    Du har rätt... förstoppningen är kvar... :)
    nu jeklar...
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-03-06 09:19:04 följande:
    Nej haha, han är helt galen!
    Han hade kört totalt 50 km skidor i hela sitt liv innan.... Men han kom i mål, på 12 timmar! Har jag nämnt att han är den mest envisa människan i världen...?
    Starkt jobbat! Såg att mitt kusinbarn kör vasan idag... han är en skidgalning dock.. ska bli kul att se när han kommer i mål.
    En av mina tjejpolare körde stafettvasan nyss... låt mig säga att hon inte rör sig så mkt nu....  ;)

Telgebo jag hittade denna med www.medicinskapm.se/  Jag känner dock inte igen källan men det verkar som du ska kollas regelbundet? Kanske läge att byta barnmorska om hon inte har koll på detta..?
    nu jeklar...
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-06 09:36:05 följande:
    Tack får söka på det för den du länkade till har ingen skrivit i sedan december därför jag inte funnit den.
    Man kan ju återuppväcka trådar...
    nu jeklar...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-03-06 09:59:33 följande:
    Vasaloppet kommer jag aldrig utsätta mig för, men vätternrundan skulle jag vilja köra! :)
    Jag får ont i arslet bara jag tänker på det.... men Vansbrosimmet kan jag tänka mig!
    nu jeklar...
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-03-06 10:47:50 följande:
    Jag älskar också längdskidåkning, eller egentligen, jag älskar skidor i alla dess former. Och snowboard!
    Någon som hänger på att göra tjejvasan nästa år?
    Usch nu ser jag lite dåligt märker jag.....
    nu jeklar...
  • MCT79

Ohh hus låter underbart Sofy!! Vi köpte vårt i januari förra året å jag älskar det!! Bara friheten att gå ut på sommaren och direkt ha gräs under fötterna... Så hade jag det när jag var barn, min sambo med och vi vill båda två att våra barn ska ha det!

Fick precis ett utbrott på sambon.. jag ska fixa middagen men han hade inte städat undan efter sig från lunchen så jag blev lite...sur. Jättemoget...verkligen.. I know. Logik hallå?
    Jag blev iaf utkörd ur köket, med uppmaning att ta en tupplur å han fixar disken.... hahah....*power*

nu jeklar...
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-06 17:21:32 följande:
    Denna frusenhet börjar verkligen bli sjukt jobbigt nu att gå och spänna sig hela tiden som man gör automsatiskt när man fryser. När går det över? Spelar ju ingen roll hur mycket jag än klär mig så fryser jag.

Några bra tips. Elementen är på högsta men är bara fisljumma.
    Jag frös som f-n första veckorna... egentligen bara sista veckan som jag blivit varmare... Nätterna är jag som en kamin numera!
    nu jeklar...
  • MCT79

Ohh Australien.... var i landet kommer din sambo ifrån Kajsalisa?  Jag var där 2008... Singapore och Fiji också... men vi höll oss i darwin, ner mot alice springs och Uluru och andra "måsten"... sen Sidney några dar, sen slappa på Fiji!

nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma