• KMW

Plus igen efter mf/ma

Acure, kram till dig. Hoppas du får ditt snitt. Jag känner mig lugn inför att föda även denna gång. Visst var det tufft sist, men jag vet ju att jag klarar det. Sen finns det också en liten revanschlusta i mig där jag vill göra allt "lite bättre", vad nu det innebär... ;)

• KMW

Vi håller tummarna Acure!
    Sf-måttet såg iaf bra ut idag. Har växt 2 cm på en vecka och mäter 30 cm i v 31.
    Bebis hade hjärtslag på 128 bpm, vilket är mycket långsammare än de andra mätningarna hittills.

• KMW

Cat; ligger i princip mitt på normalkurvan, bortsett från dippen förra veckan, och det gjorde jag när jag väntade Ted också.
    Har en liiiiten känsla av att det är en tjej därinne, men känner inte alls lika starkt som förra gången. Vi får se.
    Hur går det för er? Har ni lyckats hålla er från att ta reda på könet än så länge?

• KMW

Hjälp! Går in i v 32 idag. Var tar tiden vägen?? Både vill och inte vill att det ska gå fort. Längtar galet mycket efter bebis, men blir lite stressad när jag tänker på det. Är inte redo än...

• KMW

Galet mycket sammandragningar idag och foglossning nere i muffen. Inte jätteskönt.
    Kan alla dessa sammandragningar bero på lite mys med maken i förmiddags, och i så fall bör man låta bli?
    Har i övrigt mått lite konstigt idag så det kanske hänger ihop, vem vet?!

• KMW

Åh va skönt Acure. Hoppas det håller i sig.

Mamma till w: wow, grattis. Kul att ha dig här igen.
    Kram

• KMW

Många kramar och tumhållningar just nu.
    Till dig Lisa, med hopp om att bebis snart vill komma ut så du slipper ha så ont.
    Till dig Acure, med hopp om att det bara är gamla rester som kommer ut.
    Till dig Mimmi med hårda tumhållningar att allt funkar nästa gång.

• KMW

Woooaaaa, vad det går fort Odetta. Shit nu blev jag lite stressad.
    Försöker du säga att du tänker föda före mig? Det vet jag inte om jag tänker tillåta... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma