Plus igen efter mf/ma
Ja jag vete tusan vad det är som pågår här. Igår och idag har det kommit typ geléklumpar ur mig, fast färglösa. (ursäkta äcklet som sagt) Vad är det om det inte är slemproppen kan man undra?
Ja jag vete tusan vad det är som pågår här. Igår och idag har det kommit typ geléklumpar ur mig, fast färglösa. (ursäkta äcklet som sagt) Vad är det om det inte är slemproppen kan man undra?
Tror nog inte att det är "sexrester" ;).
Vi får väl se helt enkelt. Det enda jag vet är att jag kommer avlida om det drar ut på tiden med tanke på hur kroppen känts senaste dagarna...
Haha. Ja, genomskinligt snor, eller kanske tom gelé tror jag skulle vara en bra beskrivning....
Stort grattis Småland!
Jag har min första lediga dag i väntan på bebis. Har lämnat Ted på dagis och sitter på ett café med min latte och ska strax gå och få brynen fixade.
Sen blir det julklappsjakt medan jag fortfarande kan.
Snön har äntligen kommit till Götet också och förutom att det är halt så är det helt fantastiskt. Det är ju så här det ska vara. Jag gillar't!! :)
Ursäkta gnäll, men jag mår så jäkla risigt. Har en halsbränna som inte är av denna värld och har mått illa och sprungit på toa hela eftermiddagen och kvällen. Får banne mig sno sonens Inotyolsalva snart tror jag.
Jag var magsjuk FÖRRA helgen, det här är inte rättvist och halsbrännan ska vi inte tala om. Har aldrig känt nåt liknande, det verkligen bränner som om jag hade chili i hela strupen. Buhu, gnäll...
Stackars Matilda! Ted kräktes ju också bara en gång och jag åkte ändå på skiten dagen efter jag med, så man vet aldrig.
Åt inget annorlunda igår vad jag vet. Känner mig fortfarande lite halvillamående men det är väl helt enkelt gravidrelaterat. Bara att gilla läget antar jag. Har varit ute och skottat snö och har nu sammandragningar hela tiden. Vräkningsdags, hahaha!
Härligt med en vecka kvar bara Odd. Lite avis...
Hoho, heja Mimmi! Vad är det för gött skvaller som når mina öron?
Ikväll ska bb-väskan packas, sen är jag redo. Har inte kunnat packa väskan tidigare eftersom jag använder den som träningsväska. Idag löste jag dock problemet genom att köpa en ny träningsväska, retrostyle från Adidas, så nu ska här packas... ;)
Nä det ska gudarna veta! Ett test för mycket så är jag och Björnis där i rödaste rappet. ;)