Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2010-12-30 17:06:30 följande:
    Haha fostervattnet behöver inte minska bara för att barnet blir större tro mig ..
    När sonen kom ut så sa den ''herregud vad mkt fostervatten'' och han var ju 5,8 kg
    Elias var det samma sak med
    beror nog lite på hur stor livmoder man har kanske =)  har man en pojke på 5,8kg så har man nog ingen liten livmoder heller

Åhh, ett tecken på avundsjuka syskon emellan!!! Där kom det, de e bara att le och försöka vara glad, för så kommer de vara ett tag, att han trotsar er osv.. men glömt inte att han älskar er och gör det bara för uppmärksamheten.
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-30 17:12:04 följande:
    Idag köpte vi D droppar till Elias så imorgon ska han börja bara 1 vecka senare men det går bra det med
    Bebisar ska vara 2 veckor gammal när dom ska börja med D droppar så vi köpte 1 pak för 2 glas flaskor D droppar för 70 kr från apoteket
    Igår blev ju Elias 3 veckor.
    så små?? här är dem 2mån har jag för mig när dem börjar med D droppar to m 2års ålder typ.
    tänk va fort de går me dem små... åhh..

GROFF om min pojk kommer innan nyår paserat. Han har just nu förbud o komma innan jan..

känner ju som små nål/knivstick nertill.. haha låter knäppt men så hade ja ungefär när de nästan va dags för första pojken.......!!
  • PåvägMotSyskon

Jättesöt dotter Mabaja. Klart man är glad när man får uppleva sin första julafton och se kalle anka på tv =))
    Dem är så goa dem små

• PåvägMotSyskon
    BabySkålGott Nytt år alla glada härinne!! SkålBaby

Idag är det BF för mig, och jag har väl kännt de senaste 2-3 dagarna som nål/knivstick nertill..  Så de känns som att det kan vara nära.. men hoppas iaf man får i januari nu =)

• PåvägMotSyskon

cat79 - håller med dig helt o hållet, har försökt få ut han innan jul, men han vägrade, så nu får han komma effter kl 12

kännt nått som ja skrev tidigare, o de e fler som sagt att de kännt så å bebis koommit inom nån dag =) å ja har haft så förut me, så ja hoppas på bebis snart

se vem av oss som e först hihi

• PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-01 14:36:30 följande:
    Syskon:
    Nu e jag besviken du och jag blev gravid båda två 2010 och NU dissar du mig ååh nu e jag sur på din pojk han skulle nu komma ut 2010 haha men,men han e välkommen i jan men NÄR kommer han det vill jag veta
    ÅH lilla godingen min!! jag har inte åkt in =´(  utan hela familjen gjrode som vi brukat göra vid nyår (men nu 1jan) ses alla i kärnfamiljen me kusiner o respektive o äter middag (3rätter blev de idag MUUUUMS!!!) så vi har varit där från sen efter middag till sen kväll =)

Ja förstår om din pojk e besviken, ja e ju de själv... men NU jäklar blir de vräkning haha
  • PåvägMotSyskon

tyvärr så är jag hemma.. Läs inlägg ovan så ser ni vart ja befann mig. Tro mig de blev en del samtal om magen under kvällen Alla vill ju se vem han är därinne

• PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 11:59:04 följande:
    Vräkning ja det kan jag lova haha ska jag göra ett brev och lossas att jag är vräknings mannen Skrattande
    Haha
    åh ja snart kommer pojken jag och alla och naturligtviss lilla jag som bara längtar som in i haha
    Ja nu är det 2 jan så det närmar sig att han snart bestämmer sig att det vore nog snart dags

Åh ja hällsa på alla o äta massa mat och jag som bara vill gå ner och träna hihi
    ja snälla skriv vräkningsbrev!! =))

nu är det ju bf+2 och ja HOPPAS han tittar ut snart.. för min mage e så spänd, vilket inte bara ja tyckte igår.. alla tycker ju att NU får han komma ut.. Å visst känner ja annorlunda i dessa dagar än innan, men men, vi får se om hinnsvepningen imorgon funkar, nu är de ju 4.e gången + på övertid.

Ja han lär ju komma snart.. fast man inte tror det.

Haha, ja de va gott me förrätt, rätt och efterrätt (som va en så jäkla god blåbär/hallon paj me vaniljsås...!)
  • PåvägMotSyskon

Happi - hihi, de va min kärnfamilj + resp + våra barn (de blir kusiner) hhihihi

Ge inte upp mig... han kommer snart nångång.. Åhhh.. vill nu.. känner ju av mer nu i några dagar än tidigare.. å imorgon är de hinnsvepning igen, å nu e de på övertid.. Så håll en extra tumme..

känns som man blir sist av alla, fast ja trodde på bebis innan jul =(

• PåvägMotSyskon
    Mamma till W skrev 2011-01-02 14:29:08 följande:
    Bäste bebis i magen.
    Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 12 dagar. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 101231 (se bilaga 1, UL-rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma"
    *ler stort*Drömmer
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma