Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-01-02 14:36:26 följande:
    nu är vräkningen ett faktum! Dags för bebis att lyda! :)
    aa. Det var verkligen klart och tydligt. tro om man ska läsa det högt några gånger så han hör{#emotions_dlg.djavulsk}
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • PåvägMotSyskon
    Happiness skrev 2011-01-02 16:40:18 följande:
    ...forts...SD och hinnsvepningar. Nu kommer bebisen ut som en oljad raket. Hmmmm när skulle jag gissa...inatt skulle vara bra tycker jag. Nä vänta imorgonbitt tidigt. Du har fått sova hela natten och ätit frukost. Lämnat barn dit de ska sen bara glida in på BB. Ska vi säga att den unge herrn är ute klockan toln ca? Nu kör vi så det ryker
    *ler* Happi, du gör mig glad med din positiva "spirit" hihi. Ja, de vore som gjutet om de blev som förra förlossningen, då vakna ja tiiidig morgon me ondare värkar o ja tror ja sov lite tills ja kände onda värkar och höll mig o åkte in 10.30 ca å han va 13.52  =)) de va bra.

första gången så gick bvattnet innan midnatt, då vi va uppe.. så de va väl "värre" tidsmässigt, men de gick super det med =)

men nu måste vi åka ca 10mil istället för 1... de känns nervöst =( speciellt som omföderska....

Yes NU KÖR VI! HAHA
  • PåvägMotSyskon
    Happiness skrev 2011-01-02 18:10:29 följande:
    Fortsätter spamma tråden ...

Idag har jag på allvar funderat på om det verkligen är en liten Sofia i magen. De här sparkarna och trycket....hmmm...Väldigt stark. Tänk om det är en pojke!!!!! Det hade ju just varit snyggt. Barnvagen rosa, overall rosa, Hello Kitty på allt.

Sonen var stor och stark och "Sofias" rörelsemönster liknar hans väldigt mycket. Haha! Nope det får bli ett TUL med kön vart det lider det här går inte.

Det kanske inte blir en Sofia utan en Staffan ( fult namn)Haha!
    flinar!! ja men vet du inte könet? eller känns de som pojke bara för de följer samma mönster som pojken innan?? Mina har varit rätt lika tror jag me sparkar/buffar.. men kan inte en tjej göra lika?? de e ju ändå bebisar båda haha =)

snyggt namn du sa haha *skojar*
  • PåvägMotSyskon
    kajsalisa skrev 2011-01-02 18:18:05 följande:
    Happiness; ploff låter bra. Min vän fick sitt första barn tidigt imorse. 8 timmar från första värken till ploffet. Det tyckte jag lät bra. Fick ett SMS från henne där det stod att förlossningen gått som en dans och att jag inte hade nåt att oroa mig för. Jo jag tackar ja! Tror jag inte ett dugg på...
    skrattar så gott nu efter de du skrev.

håller med efter 2förlossnnihngar tidigare

" jo ja tackar jag" nog för min 2.a förlossning gick fotrare än gförsta även om den gick skapligt fort för o va första
  • PåvägMotSyskon
    Happiness skrev 2011-01-02 19:12:59 följande:
    Det är det att hon är så himla stark..men jag vet inte de är ju bägge bebisar som du säger. Men jag har fått för mig att pojkarna är lite starkare och bastantare ..men det är ju bara gissning. Ser framför mig en näpen liten flicka...passar inte ihop med den starka bebsien i magen...Haha!

Könet fick vi fram på RUL:t i vecka 20 av en iof gammal och erfaren BM som gjorde det. Hon sa att hon var 90 procent säker. Men men det är 10 procent till pojke. Säkrast är ju FVP....Haha hon kunde ju faktiskt sett fel. Efter RUL:t vecka 20 har jag inte gjort något mer UL. Så ett TUL med kön hade suttit på sin plats nu

Hur vet du att det är pojke...RUL:et? Eller har de fortsatt konstatera på TUL:n?
    förstår precis hur du känner dig. Fast du har rul i bakgrunden så vet man ju ändå inte. En granne åt oss, vars dotter har en son sen innan, väntade en till pojke enligt ul (samma sjukhus som utför dem) sa pojke på ul. MEN ut kom en flicka.. å ja vet flera fall.
    I verkligheten är ju oftast killar starkare så man jämför ju gärna på så vis med i magen också. =)

har du bara fått det bekräftat 1 gång så finns chansen för pojke såklart än. Även om de alltid finns chans tills barnet föds.. :P

På rul så fråga vi, o hon sa, ja ska bara kolla de övriga sakerna först, som e viktigast, sen skulle hon se könet. men hon satte apparaten mitt emellan benen o ja sa direkt, JAHA jag ser vad det är, o hon bekräftade de ja såg..  å ja fråga på tul i v 27+ o hon sa ju även då (en annan som kolla) pojke.. MEN? man vet ju aldrig, "hon" kan ju ha svullna läppar o likna pojke me stora juveler haha. =)

nu på tul i v 38+2 så fråga jag inte, utan nu väntar ja å ser sen. Är säkert pojke som de sagt o ja har inte ens tänkt tanken på flicka alls sen dess, ingen ide känns de som ändå =)
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 19:15:38 följande:
    Påväg:
    Kanske fixa o ändra hihi
    men DU nyårsprins 2011 hoppas jag verkligen inte på HAHA... 1 år till vä'ntan NEJ DU

Dissa inte dig juh :( vi åt middag me barnen, å du vet tiden går å man hinner inte riktigt. Men ja e här nu
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥ BFövertid♥♥
  • PåvägMotSyskon

du ser väl jävligt najs ut tjejen Slänger in en bild eller 2 på mig innan graviditeterna.. nu skulle man ju inte våga :S

åh herrejösses va stor bilden blev :S

NU ska ja ta en smink bild som ja tycker e rätt fin dock,kul o bli stylad

nu skaj a sluta bild spamma hahha

• PåvägMotSyskon
    needtobreathe skrev 2011-01-02 20:06:26 följande:
    Haha nej! Helt normalviktig, är 166 KORT och väger 65 kg på dom där bilderna! De är då ingen "fotomodell-kropp" enligt mig ;) Breda höfter, smalare ben, stora tuttar.. skulle aldrig få jobb som modell, dom skulle skratta i evigheter hahaha!
    Även om du inte är lång för high fashion då man ska va superlång, så va bilderna riktigt fina och inte alla har dem kroppsfigurerna.. eller ska jag säga ämnesomsättning som gör att man håller sig "smal"

så jag räcker upp handen för dina bilder Tyst
  • PåvägMotSyskon
    needtobreathe skrev 2011-01-02 20:11:29 följande:
    Nä precis, då ska man väl va 173 typ, och de är jag icke ;) Sen har jag "för mycket" muskler trorjag, alltså.. för "kraftig" fast jag inte e stor.. hm svårt o förklara! Men efter skidåkningen, benen, magen, ryggen.. ingen "nätt modellkropp" liksom ;) Så, nä! Nu får ni ge er haha!

Dina bilder va skitfina däremot, o du e ju längre också! ;)
    ja förstår precis hur du menar me din kropp,

Jag har spelat fotboll ända sen ja va liten, dock slutade ja me den pga tränarna som inte skulle träna mer o byta ytterligare en gång, Ja orka säger jag bara.. tyvärr.... Men jag har en ämnesomsättning som är hög, de ska jag erkänna, även om jag nu gått upp nästan 20kilo... så har jag me mina 2 barn rasat i vikt vid förlossningen, o amningen gör lika med mig. Hoppas dock på något liknande igen så man inte stannar på denna vikt för gott. även om de mest e mage, dock ben o rumpa.. lite.
    Men dem har rätt o ge dig cred, du e ju nice, så sug i dig

tack så mycket. ja men mycket längre sen då.... fattas ju ändå en bit =(((

va ju med i miss slitz tävlingen för 2007 (va gravid då ja gjorde fotningen, visste ej om de då) och ja om ja säger såhär, hon som vann hon va inte ens 18 som de måste vara, samt håpller man på me de som fotar så får man de man vill. HON hade inte ens sillisar, utan rätt små, o 'ändå vann.. JA hon gjrode ju de senare (inget emot de för jag har de själv) men allt va så uppenbart när man va där vilka dem "höll på med" o fjanta runt sig mest med.... Å tyvärr e ja ingen sån.. om ja nu ska säga tyvärr.
  • PåvägMotSyskon
    needtobreathe skrev 2011-01-02 20:14:18 följande:
    Hahahahahaha! PVMS är ju mer fotomodell isåfall hurru duuu ;)

Och jag säger fortfarande.. alla är vi lika fina!
    äsch du, nu vet vi att du babblar :P ja e då inte det, tyckt om o fota JA. men finns ju bättre val "därute" =)

JA vi är alla Lika fina. Insidan o utsidan ska ju räknas =)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma