needtobreathe skrev 2011-01-02 20:11:29 följande:
Nä precis, då ska man väl va 173 typ, och de är jag icke ;) Sen har jag "för mycket" muskler trorjag, alltså.. för "kraftig" fast jag inte e stor.. hm svårt o förklara! Men efter skidåkningen, benen, magen, ryggen.. ingen "nätt modellkropp" liksom ;) Så, nä! Nu får ni ge er haha!
Dina bilder va skitfina däremot, o du e ju längre också! ;)
ja förstår precis hur du menar me din kropp,
Jag har spelat fotboll ända sen ja va liten, dock slutade ja me den pga tränarna som inte skulle träna mer o byta ytterligare en gång, Ja orka säger jag bara.. tyvärr.... Men jag har en ämnesomsättning som är hög, de ska jag erkänna, även om jag nu gått upp nästan 20kilo... så har jag me mina 2 barn rasat i vikt vid förlossningen, o amningen gör lika med mig. Hoppas dock på något liknande igen så man inte stannar på denna vikt för gott. även om de mest e mage, dock ben o rumpa.. lite.
Men dem har rätt o ge dig cred, du e ju nice, så sug i dig
tack så mycket. ja men mycket längre sen då.... fattas ju ändå en bit =(((
va ju med i miss slitz tävlingen för 2007 (va gravid då ja gjorde fotningen, visste ej om de då) och ja om ja säger såhär, hon som vann hon va inte ens 18 som de måste vara, samt håpller man på me de som fotar så får man de man vill. HON hade inte ens sillisar, utan rätt små, o 'ändå vann.. JA hon gjrode ju de senare (inget emot de för jag har de själv) men allt va så uppenbart när man va där vilka dem "höll på med" o fjanta runt sig mest med.... Å tyvärr e ja ingen sån.. om ja nu ska säga tyvärr.