Plus igen efter mf/ma
Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..
MCT
Finner inga ord... att du ska behöva genomlida fler tråkigheter... Livet är grymt. Jag hoppas du och din sambo kämpar på och snart är gravida igen. Sänder dig alla kramar och styrka jag kan. Vi fick vänta ca 3 år på en frisk liten dotter så ge inte upp!

sofy: Gud vad spännande.. snart är Devin här och då kommer han säkert vara lugn o go utanför magen
Ja man kan inte tro att du gått så långt med lilla magen men ändå väger han ca 3 kg? Fixa du en massa nu för snart är det ju dags att ta hand om en liten. Du har verkligen något att se framemot!
Längtan efter liten: Stort grattis till er son. Hoppas ni alla mår bra. Kram
MCT: Tänker på dig. Många kramar
2barnsmamma: All tanke till dig, fy så tragiskt.... Livet är grymt ibland. KRAMAR
Smålandsjänta: Tack för att du delade med dig. Vilken pärs.... men ett lyckligt slut och det var det ju värt. Jag har ju mitt tuffa efteråt i och med att jag sprack så mycket. Hur känns det efter snittet?
Happi: Fy vad tragiskt att du pratade med Linda för så kort tid sen, livet är grymt orättvist. Hon kanske träffar och fotografera min änglason Mio.
Jag har skänkt 50 kr till cancerfonden nu!
Kram på er alla och det gäller att ta vara på livet!
Gud vad tiden går fort och det kanske ni inte känner med era magar eller gör ni det. Nu är min Lovis 3 månader och det inleder hon med 8 timmars sömn inatt - jag är så nöjd
. På lördag är det hennes dop och jag hoppas det går bra.
Kram på er fina gravida (saknar min mage ibland...)