• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Mimmi: Stor kram idag o det kommer se bra ut!!!

• Cat79

Mimmi: Stort grattis till ett lyckat VUL och det tickande hjärtat! Är så glad att du äntligen fick glada besked och nu blir det bebis i sensommar! Jag känner att ditt och Havsklippans VUL är viktigare än mitt då jag redan har en frisk liten Lovis. Helt sjukt att hon blir 1 år imorgon Flört

Gott Nytt År på er och jag hoppas ni håller er vakna inatt!

(Ni som är tidigt gravida hur ska ni fira nyår? Ska ni smussla m alkohol?, vi ska fira m min sambos bror m fam så vi säger nog nåt men att det är hemligt för resterande)

• Cat79

Mabaja: Du är ju för skön.... här var vi för trötta igår efter att sätt Jägaren 2.... Den var grym!

• Cat79

Fy vad jag mår dåligt... trött, illamående.... Hittade mina band mot illamående/åksjuka så ska testa om dem hjälper. Sover dåligt då jag är konstant hungrig men ändå svårt att äta... Tur att Lovis är så nöjd o go så jag mellan varven kan slappa i soffan när hon leker.

• Cat79
    Dag och natt skrev 2012-01-06 11:24:46 följande:
    V 5+0 i dag Bara några dagar kvar till VUL... 
    Dagarna går... mår du bra? Jag mår inte bra....Jag får vänta några veckor till för VUL. Snart ska du få se att det är ett litet liv där :)
  • Cat79
    FruW skrev 2012-01-06 12:31:28 följande:
    Havsklippan när har du Vul? Jag ska på koll i morgon kl 12, nervöst som tusan!! Är ganska övertygad om ett negativt besked :(
    Men du var ju på ett VUL nyligen som såg bra ut? Givetvis är allt fortfarande bra med liten i magen. Denna gång ska det bara gå vägen för er, både dig och Havsklippan!!! Hur mår du annars?
  • Cat79

MissT: Stort grattis till er lilla tjej. Vilken under förlossning och skönt att redan vara hemma med er nya familjemedlem. KRAM

• Cat79

Havsklippan: Har gjort 6 fulla veckor imorgon! Har ju inte VUL förrän 30 jan. Mysigt att både du o Mimmi ska få se era små liv i veckan. Njut så länge ni mår bra, jag mådde hur bra som helst hela graviditeten med Lovis. KRAM

• Cat79

Mimmi: Fy fan vad ledsen jag blir när jag läste de tråkiga nyheterna! Hur är det möjligt och hur kan detta drabba en och samma person?? Jag skulle kunna ta detta MA istället för dig då jag har min friska Lovis. När jag fick mitt MA så skrapades jag och fick 2 dgr efter mitt VUL. Sänder massa med kramar till dig Hjärta

• Cat79

saftobulle: Grattis till lyckat VUL, alltid skönt med en första bekräftelse på graviditeten. Jag skulle inte kunna tänka mig att gå enda till RUL v 18-20 utan att ha nåt ultraljud men så är det ju vanligtvis på många ställen.

Havsklippan: Idag är det din dag och det kommer att gå kanon. Hoppas ni få era provsvar också. Kram och lycka till!

Mår fortfarande väldigt illa.... har även svårt att sova både på nätter o dagar? Ja ja ska inte klaga.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma