• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2011-04-01 09:17:19 följande:

Åh, sötnosen då! Vilket finurligt litet leende!

Och barbapappascarfen var underbar, var har du köpt den?

Har köpt den på Gekås i Ullared. Dem är kanon då lillan dreglar så. Hon somnade 20.30 och vaknade 04,30 (jag gick o la mig ca 22).
  • Cat79
    Mamma till W skrev 2011-04-01 10:30:29 följande:
    jag har också en sån... En gåva.. Trodde att den var från hm.. :) men det är hittills den sämsta.. Var alldeles gul och "utsliten" efter första tvätten... så den får W inte använda nån annanstans än hemma.
    Den är inte den bästa jag har, lite urtvättad. Dem som är kanon är från NameIt.
  • Cat79

Idag är det Lovis dopdag och jag hoppas allt kommer att gå bra. Lite nervös är man allt....

• Cat79

LittleJunia: Åh vad spännande... snart är din bebis här. Vet du vad det blir? Kram på dig!

• Cat79

I lördags döptes Lovis och det gick kanon! Var vaken nästan hela dopet men i slutet somnade hon i gudmors famn :) Nu heter min tjej Lovis Hanna!

• Cat79

Prommis: Elis var även på vår pojklista :)

Safireee: Grattis till lyckat KUB!

• Cat79

Sötfilur: Det kan bara vara lite signaler på att du kommit så långt i graviditeten... Men jag fick ju kraftig mensvärk på natten/tidig morgon och på fm är hon ju född. Hur känns det nu? Tagit någon alvedon? Ring in om det blir värre. Många har ju som mensvärk nån vecka innan BF så det är fullt normalt. Ligger den bebis inte fixerad och har du isåfall planerat snitt el ska du göra vändningsförsök snart? KRAM

• Cat79

2barnsmamma84: Finaste Elias :) Visst är det härligt när det älskar att åka bil!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma