Plus igen efter mf/ma
rontgensyrran: Skönt att de har koll på dig och dina smärtor! Hoppas att du slipper operation och att du snart mår bra igen!
Uppdatering:
Fick en färdknäpp i morse och sen dess har jag väldigt mycket förvärkar och en mage som är stenhård av sammandragningar. har även haft onda sammandragningar, men de verkar ge med sig nu- jag som hoppades på motsatsen! :) får fråga bm imorgon om en hinnsvepning istället!.haha
Sofy: Välkommen hem igen! hoppas att du snart mår något bättre även om HG är jobbigt...
MCT79: Jag försöker blåsa gravidbaciller till Bro så du får ännu starkare plus! Nu ska det gå bra! :)
Satan vilken aktivitet det var i tråden då! Hinner ju knappt med...
Nu ska jag snart till bm. 40+4 idag!
Tack tjejer, jag hoppas också att det drar igång snart! När bm skulle mäta magen så fick jag en kraftig sammandragning och hon bara gapade och sade "du har en sammandragning".. Jag bara "nehe? Så har jag hela dagarna". Och huvudet ligger långt ner så nu tyckte hon iaf att jag är fixerad. och det ilade så förbannat när hon skulle känna om jag var fixerad eller ej! Men det är väl ett tecken på att nånting kommer att hända framöver. Har en tid om tio dagar annars för konsultation av igångsättning!
Lallan: SKönt med sjukskrivning! Nu får du ta det lugnt och njuta!
Angående datum... Fl har ju 39+6 som bf och bm 40+0... Så därför diffar det! :) Jag byter veckor utifrån 40+0 och inte 39+6 som bf.