Plus igen efter mf/ma
Håller på och tvättar och torkskåpet i tvättstugan är nu fyllt med pyttiga, pyttiga små kläder i strl 50 och 56. Kan inte fatta att det snart kommer en liten filur som faktiskt passar i dom där små kläderna...
Håller på och tvättar och torkskåpet i tvättstugan är nu fyllt med pyttiga, pyttiga små kläder i strl 50 och 56. Kan inte fatta att det snart kommer en liten filur som faktiskt passar i dom där små kläderna...
Så bra Mamma till W. Hoppas du piggar på dig inom en hyfsat snar framtid.
Haha, ja det är ju olika det där. Ted var ju rätt liten, alla syrrans barn har varit små och jag och mina syskon var också små när vi föddes. Syrran var störst på 52 cm och 3,3 kg typ, hahaha.
Maken var också pyttig, men han föddes 5-6 v för tidigt så det är inte så konstigt kanske.
Med andra ord så räknar vi med en liten bebis den här gången också, men man vet ju aldrig.
Söta Willemo! Grädde i tuttarna? ;) Önskar att jag hade det. Sist rann inte mjölken till förrän på dag fem och Ted hade jättelågt blodsocker, men innan dom upptäckte det... Usch!
Har lite ångest för att det ska bli så igen, men nu är jag ju medveten om det på ett annat sätt.
Japp. Har förlossningsförberedande samtal med bm imorgon och det här med blodsockret står på checklistan...
Tänker på dig Odetta. Surt med ev havandeskapsförgiftning, men skönt att lillan vänt sig.
Kram
Åh vilket underbart charmtroll ni har Dag och natt!!
Här har det varit en tung dag. Ont, oskönt och allmänt obekvämt. Har inte känt riktigt såhär förut.
Funderade ett tag på om nåt var i görningen och på toa nyss så fick jag känslan av att delar av slemproppen ev har släppt. Men det vore väl "to good to be true"...
Grattis mamma till W. Så mysigt att få se en fin liten skrutt därinne.
Det känns som att min lilla bebis ligger sååå långt nere nu. Inte så att det är obehagligt mellan benen men väldigt oskönt i nedre delen av magen och jag vaggar verkligen som en anka nu. Allt har ändrats bara de senaste 2-3 dagarna.
2 veckor till bf idag och bara tanken på att jag ev ska gå med den här känslan 2-3 veckor till gör mig helt matt.
Snälla bebis, kom lite tidigare!!
Alltså ursäkta äckelvarningen, men ni som har märkt av att slemproppen gått, hur har den sett ut? Har den släppt hela på en gång eller i omgångar?